תקשורת ומדיה

גל גדות נפרדת אחרי 5 שנים: זו הדרמה החדשה בחייה של הכוכבת

גל גדות, הפרזנטורית של חברת הוט מזה 5 שנים, נפרדת מחברת התקשורת הישראלית  ומסיימת את תפקידה אחרי מספר קמפיינים מוצלחים אותם הובילה
מערכת ice | 
גל גדות (צילום יוטיוב/ Netflix)
גל גדות, הפרזנטורית של חברת הוט מזה 5 שנים, שהובילה מספר קמפיינים גדולים ומצליחים של חברת התקשורת הישראלית, נפרדת מהחברה ומסיימת את תפקידה.
על פי הפרסום היום (שני) של ערן סוויסה ב"ישראל היום", הפרידה בין הצדדים הינה משותפת, כאשר השניים החליטו במשותף לסיים את ההתקשרות ביניהם. כזכור, רק אתמול דיסני חשפה בכנס ה-D23 השנתי שלה, חידוש "לייב אקשן" לסרט האהוב שלגיה, עם טריילר ראשון.
כידוע, בסרט החדש של דיסני תופיע בתפקיד המלכה הרעה, השחקנית הישראלית גל גדות. לצידה של גדות תשחק רייצ'ל זגלר, כוכבת "משחקי הרעב", שם תגלם את הדמות של שלגייה. באירוע החשיפה של דיסני גם נכחו מעריצים ישראלים של הכוכבת ההוליוודית, שצעקו לה בעברית "אוהבים אותך גל". השחקנית הישראלית ענתה להם: "אוהבת אתכם בחזרה, תודה".
לאחר אירוע החשיפה החלו לצוץ ברשת תגובות אנטישמיות רבות על הטריילר ועל דמותה של גל גדות. חלק טענו כי הדמות של "המלכה הרעה" מאוד מתאים לגל גדות מכיוון שהיא "ציונית גאה". ישראלים רבים מביעים תגובות תמיכה עבורה ברשתות, אך נראה שתגובות הנאצה הקשות ממשיכות להיערם. האם התגובות האנטישמיות יפגעו בהכנסות הסרט? ימים יגידו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה