תקשורת ומדיה

הלם בעיתון "הארץ": מי ניפץ את דלת הכניסה למערכת? | צפו בתיעוד

דרמה גדולה התרחשה במערכת עיתון "הארץ" בתל אביב, זאת לאחר שאלמוני הגיע לכניסת משרדי המערכת, כשהוא מחזיק בידו חפץ מברזל, ניפץ את דלת הכניסה למשרדים ונמלט מהמקום. צפו בתיעוד מהאירוע
מערכת ice |  2
משרדי הארץ מושחתים (צילום צילום מסך מתוך מצלמות האבטחה)
דרמה גדולה התרחשה הבוקר (רביעי) במערכת עיתון "הארץ" בתל אביב, זאת לאחר שאלמוני הגיע באזור השעה 09:52 לכניסת משרדי המערכת, כשהוא מחזיק בידו חפץ מברזל, ניפץ את דלת הכניסה למשרדים ונמלט מהמקום.
בתיעוד שעלה לרשתות החברתיות ממצלמות האבטחה של הבניין, נראה בחור צעיר עם שיער ארוך, משקפי שמש, עגילים, גופיה לבנה ומכנס ורוד קצר, מתקרב אל דלת המערכת כשהוא מחזיק בחפץ מברזל. תחילה, הוא התקרב לדלת שהפתיעה אותו ונפתחה. אותו אלמוני חיכה שהדלת תיסגר ואז ניפץ אותה ונמלט מהמקום. המשטרה פתחה בבדיקה של האירוע.
עיתונאי "הארץ", ג'וש בריינר, העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא צירף את הדלת המנופצת של הכניסה למערכת וכתב: "אלמוני ניפץ הבוקר את זגוגית הכניסה למערכת עיתון הארץ בת"א.  בסביבות 9 וחצי הגיע לפתח בניין המערכת גבר כשהוא אוחז בידו בחפץ מברזל וניפץ את הזכוכית ונמלט מהמקום. נזק נגרם לזכוכיות, המשטרה דווחה על המקרה". בהמשך, בריינר אף העלה תיעוד של המקרה לטוויטר שלו. צפו:
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בטח אלו שעשו כך במשרדי קהלת (ל"ת)
    שור מועד 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    למה הלם? כעיתון שמשרת את האויב ועוד בזמן מלחמה, זה כלום (ל"ת)
    הלם??? 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור