תקשורת ומדיה

ערוץ הכנסת במינויים: זו המחליפה של נדב אלימלך שעבר ל- i24news

לאחר שנדב אלימלך הודיע על הצטרפותו לערוץ הטלוויזיה  i24news, ערוץ הכנסת מכריז כי מי שתחליף אותו היא הכתבת עו"ד אפרת אביבי, שצפויה להצטרף לערוץ בימים הקרובים.  אביבי תשמש ככתבת הפוליטית והמגישה של ערוץ הכנסת
מערכת ice | 
ערוץ i24 (צילום freepik)
מעט לאחר שנדב אלימלך הודיע על הצטרפותו לi24NEWS, בערוץ הכנסת ממנים כתבת חדשה - עו"ד אפרת אביבי, שעתידה להצטרף לערוץ בימים הקרובים.  אביבי, אשר מונתה  לתפקיד הכתבת הפוליטית ומגישה בערוץ הכנסת שימשה בעבר ככתבת באותו התחום בכלי התקשורת העצמאי "שקוף".
לפני כן, עבדה בערוץ 13 במגוון תפקידים בהם כתבת במערכת הכל כלול. הכתבת החדשה היא בעלת תואר במשפטים בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית והיא עבדה בעברה במשרד המשפטים ובמחלקת הייעוץ המשפטי של הכנסת.

קרדיט: באדיבות המצלם
כאמור, אביבי תחליף את הכתב נדב אלימלך אשר צפוי לעבור לרשת הטלוויזיה המוכרת I24news. כידוע, הכתב שצפוי לעבור לרשת הטלוויזיה המובילה, הגיש את תוכנית האקטואליה של ערוץ הכנסת הנקראת "על סדר היום עם נדב אלימלך".
בחודש נובמבר בשנת 2022, אלימלך החליף את אריק בנדר, ובמסגרת ההצטרפות לעיתון מעריב, שימש אלימלך ככתב הכנסת החדש של מערכת העיתון וגם של מעריב אונליין. בעקבות הודעת המינוי וההצטרפות של נדב אלימלך לעיתון מעריב, הגיב הכתב: "אני מודה על ההזדמנות שקיבלתי, שמח ונרגש להיכנס למערכת ולסקר את התחום הפוליטי במעריב".
מלבד זאת, עורך מעריב, גולן בר יוסף, הוסי; ובירך: "אנו שמחים לצרף את נדב למשפחתנו. מדובר בחיזוק משמעותי לדסק החדשות ואנו בטוחים ביכולות שלו בסיקור לטובת ציבור הקוראים הנאמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה