תקשורת ומדיה

אלמוג כהן במתקפה: "הומו מחמד?! תתבייש לך איש שפל ואלים"

חה"כ עידן רול תמך בכך שיש להוביל להדחתם של כל חברי כנסת אשר הביעו תמיכה בטרור, ובתגובה הותקף ונכתב עליו כי הוא "הומו מחמד של טלי גוטליב". אלמוג כהן התייצב להגנתו, וכינה את כותב הציוץ המבזה כ"איש שפל ואלים"
מערכת ice |  2
אלמוג כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחרונה נערכה הצבעה בעד הדחתו של חבר הכנסת עופר כסיף, על רקע חתימתו בעצומה המאשימה את ישראל בביצוע פשעי מלחמה כנגד הפלסטינים ברצועת עזה. חה"כ מעוצמה יהודית, לימור סון הר מלך, אמרה במהלך הדיון במליאה כי "ההדחה אמנם מועטה מדי, ולטעמי נכון היה להכניס את חבריו לסיעה תומכת הטרור", וחבר הכנסת עידן רול תמך בה. בעקבות תמיכה זו, חברת הכנסת מסיעת יש עתיד כונה באופן מבזה ע"י משתמש ברשת X (טוויטר לשעבר), מה שהצליח לעורר סערה.
חבר כנסת אלמוג כהן, שכידוע נמצאה על המפה הפוליטית בעמדה שונה לגמרי מזו של עידן רול, שיתף את ציוץ הטוויטר שעורר סערה: "שני ח"כים הצהירו אתמול בנאומיהם מעל דוכן הכנסת כי עופר כסיף הוא רק ההתחלה ומשם הם עוברים לטפל ביתר חברי המפלגות הערביות. השניים היו חברת הכנסת מעוצמה יהודית, לימור סון הר מלך ועידן רול", נכתב. בהמשך הוא הוסיף את האמרה המבזה: "עידן, הומו המחמד של טלי גוטליב, לא מבין שאחרי שהכהניסטים משיחיסטים יסיימו עם הערבים הם יגיעו לטפל בו".
  
כהן כתב על כך "הומו מחמד?! תתבייש לך איש שפל ואלים  עידן אחי, תלך עם האמת שלך", והצליח לגרור חשיפה נרחבת במיוחד של הציוץ המדובר. אין ספק כי זו ההוכחה שגם פוליטיקאים אשר נמצאים בעמדות מנוגדות אחת לשנייה יכולים וצריכים לנהוג באופן מכבד אחד כלפי השני, כאשר אחד מהם מותקף בצורה גסה שנובעת מאידיאולוגיה מיושנת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כתב ליגה ג
    עם 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא הבנתי מי אמר על חבר הכנסת רול אתה פשוט עיתונאי ללא שכל
    סגור
  • 1.
    שיגיד את זה לאוחנה.שאומר שהוא אחראי אבל לא אשם
    טלטל 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אומו זה לא מילה גסה
    סגור