בארץ

טרגדיה: ישראלי בן 60 נהרג בהתרסקות מטוס בצפון

הטייס אילן פפיני ז"ל, בן 60 מחיפה, מת מפצעיו בסוף השבוע האחרון בבית החולים, זאת לאחר שהתרסק עם מטוס זעיר באזור מגידו שבעמק יזרעאל, סמוך למנחת המטוסים שבאזור
מערכת ice |  1
זירת ההתרסקות (צילום מדא)
הטייס אילן פפיני ז"ל, בן 60 מחיפה, מת מפצעיו בסוף השבוע האחרון בבית החולים, זאת לאחר שהתרסק ביום שישי עם מטוס זעיר באזור מגידו שבעמק יזרעאל, סמוך למנחת המטוסים שבאזור.
פפיני, נשוי ואב לשני ילדים, התרסק עם המסוק ביום ישיש בשעות הצהריים המוקדמות, ונפגע במצב קשה מאוד כאשר סבל מפגיעה רב מערכתית ופונה לבית החולים העמק בעפולה כשהוא מורדם ומונשם, כאשר לאחר מספר שעות הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.
עדיין לא ברור מה גרם להתרסקות המסוק. כחלק מהאפשרויות נבדר האם ציפור פגעה במנוע של המטוס וגרמה לשיבושים שהובילו להתרסקות. הדיווח על ההתרסקות התקבל בשעה 11:48 במוקד מד"א במרחב גלבוע.
פרמדיק מד"א אמיר אלישע, שהגיע לזירת ההתרסקות עם הקריאה שהתקבלה במד"א, סיפר: "הגענו למקום וראינו את המטוס הפוך על צידו. ראינו את הגבר כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, הרדמנו והנשמנו ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים, כשמצבו קשה ולא ויציב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    .
    . 02/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב מאוד??
    סגור