בארץ

גלנט החליט על מפקד גלי צה"ל הבא? "יוצא לכיוון פוליטי הפוך"

שר הביטחון יואב גלנט צפוי להודיע ביממה הקרובה על זהות מפקד גל"צ הבא, המועמד המוביל שלו הוא הכתב הצבאי טל לב רם שכיהן בעבר כדוברו של גלנט, שר התקשורת שלמה קרעי יצא נגד שר הביטחון: "החליט לצאת לכיוון פוליטי הפוך"
מערכת ice | 
יואב גלנט (צילום פייסבוק: יואב גלנט)
שר הביטחון יואב גלנט צפוי להודיע ביממה הקרובה על מפקד גל"צ הבא שיחליף את מ"מ שכיהן בשנה האחרונה בתפקיד דני זקן. למרות הצפי שיהיה בן שלושת המועמדים הסופיים, ויתרה ועדת האיתור על מועמדותו של זקן והציגה לשר הביטחון שלושה מועמדים סופיים. נורית קנטי, אילאיל שחר והכתב הצבאי של התחנה טל לב רם שהוא גם המועמד המוביל לתפקיד לפי וואלה.
כזכור לב רם כיהן בעבר כדוברו של גלנט והוא מעריך אותו מבחינה אישית. לתחנה עצמה לא היה עד כה מפקד קבוע מאז סיים שמעון אלקבץ את תפקידו לאחר ארבע שנים. צו בג"ץ הורה לשר הביטחון גלנט למנות מפקד קבוע, זאת לאחר שמינה עד כה רק מפקדים זמניים.
מי שמסתבר לא אוהב את מינויו הצפוי של טל לב רם הוא שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי שלא אין סמכות חוקית בנושא ויצא נגד גלנט: "גלנט החליט כבר מזמן לצאת לכיוון פוליטי הפוך, למנות איש שמאל מובהק למפקד גלי צה"ל בתקופה כל כך רגישה במקום להפוך את התחנה לצבאית בלבד או להפריט אותה, אפשר היה גם להשאיר את דני זקן, זו בושה וחרפה, אין לך מנדט למנוע תקשורת הוגנת מהציבור שבחר בך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה