בארץ

שר הביטחון מסתבך עם יו"ר מועצת תנועות הנוער: "טעות גדולה"

מזכ"ל מועצת תנועות הנוער, נפתלי דרעי, שיגר מכתב לשר הביטחון אשר בו דרש לבטל את הקדמת מועד הגיוס של משרתי שנת השירות. נפתלי דרעי: "פגיעה חמורה בעורף, באזרחים ובבני הנוער"
מערכת ice | 
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
על רקע הרצון להקדים את גיוס משרתי שנת השירות, מועצת תנועות הנוער שיגרה היום (ראשון) מכתב בהול לשר הביטחון יואב גלנט ובו נדרש לבטל את הקדמת מועד הגיוס: "הקדמת הגיוס של אותם משרתי שנת שירות תפגע פגיעה חמורה, למיטב שיפוטנו, בעורף, באזרחים, בילדים בבני הנוער, באלה אשר נעקרו מבתיהם ובעיקר באלה אשר חוו באופן הקשה ביותר את מוראות השבעה באוקטובר".
את המכתב לשר הביטחון גלנט, שיגר נפתלי דרעי, מזכ"ל מועצת תנועת הנוער בשמם של חברי התנועה. לצד הטיעון כי "למעלה מ-1,300 במספרם, מ-10 התנועות והארגונים החברות במועצת תנועות הנוער, רתומים מרגע פרוץ המלחמה, והיינו בין הראשונים לסייע ולתמוך את המאמץ המלחמתי בעורף בכל רחבי הארץ", הוסיף מזכ"ל מועצת תנועת הנוער כי הקדמת הגיוס איננה החלטה נכונה בעת הזו.
"תהיה זו טעות גדולה לעקור מילדי בית הספר "שפרירים" הנותן מענה לילדים עם צרכים מיוחדים, את העוגן הרגשי והתמיכה אותם הם מקבלים ממתנדבי שנת השירות, דווקא במציאות שבה הם הכי זקוקים לה", ציין מזכ"ל מועצת תנועת הנוער.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה