בארץ

משה ליאון במתקפה חריגה נגד רמ"י: "טענה שגויה ומטעה"

בעקבות פרסום מכרזים על ידי רמ"י, ראש עיריית ירושלים משה ליאון, פנה במכתב לראש רשות מקרקעי ישראל בדרישה למשוך את המכרזים הללו. "מי שייגשו למכרזים אלה  יניחו את כספם על קרן הצבי. העירייה לא לאפשר את קידום תוכניות אלה", כתב ליאון

מערכת ice | 
משה ליאון (צילום פלאש 90/ משה שי, יונתן זינדל, Zack Wajsgras, נעם רבקין פנטון, shutterstock)
בעקבות פרסום מכרזים על ידי רמ"י הנוגעים לשישה פרויקטים וביניהם מורדות משואה ונחל רוממה, פנה ראש העיר ירושלים, משה ליאון, במכתב דחוף למר יעקב קוינט, ראש הרשות, בדרישה למשוך את המכרזים הנוגעים למורדות משואה ולנחל רוממה.
במכתבו דרש ראש העיר מראש הרשות למשוך את המכרזים הללו, שאם לא כן, תיאלץ העירייה לצאת בפרסום המזהיר את הציבור ואת היזמים ומיידע אותם כי העירייה לא תאפשר, בכל דרך ציבורית וחוקית, לקדם תוכניות בהתאם למכרזים אלה.
משה ליאון, כתב מכתב: "הנכם נדרשים למשוך את המכרזים בכל הנוגע למורדות משואה ונחל רוממה, לאלתר. עיריית ירושלים תיידע את היזמים כי מי שייגשו למכרזים אלה - יניחו את כספם על קרן הצבי, וכי מדיניות העירייה היא שלא לאפשר קידום תוכניות אלה". 
ראש העיר אף הלין על כך כי למרות שידוע לרשות כי אין בירושלים מחסור בתוכניות בנייה מאושרות וכי שנה אחר שנה העירייה שוברת שיאים במתן היתרי בנייה, מצאה לה הרשות טענה שגויה ומטעה ולפיה מכרזים אלה פורסמו לנוכח העלייה החריגה במחירי הדיור בירושלים.
בהקשר זה הצביע ראש העיר על אחד המכרזים אשר בו מוצעת קרקע לבניית 27 יחידות דיור, במחיר התחלתי של כ-2 מיליון שקל לקרקע בעבור כל יחידת  דיור. "תנאים אלו אינם מבטאים, בלשון המעטה, מלחמה במחירי הדיור", כך בלשון המכתב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה