בארץ

צפה בלידת בתו דרך הוואטסאפ: ראש העיר קיבל בשורות מרגשות

ראש עיריית קרית שמונה אביחי שטרן צפה בחצות הלילה בלידת בתו השנייה. בשל המלחמה החליט ראש העיר להישאר בעיר. לאחר דקות של מתח והתרגשות עצומה ילדה אשתו סבטה בת נוספת במשקל 2.885 גרם: "כואב לי שלא הייתי פיזית בלידה, מעמד עוצמתי ומרגש"
מערכת ice | 
קרית שמונה (צילום מרכז להב"ה קרית שמונה, מתוך אתר פיקיויקי)
בחצות הלילה אמש (מוצ"ש) קיבל ראש העיר קרית שמונה אביחי שטרן שיחת וידאו בוואטסאפ מניו יורק וצפה בהולדת בתו. אשתו, סבטה, השוהה בניו יורק עם בתם אביגיל ילדה בשעה טובה בת נוספת אתמול בשעה 16:49 שעון ניו יורק ב-NYU LANGONE HOSPITAL.
כמה ימים לפני המלחמה טסו הוריו, משפחתו ורעייתו של ראש העיר יחד עם בתם אביגיל בת ה-3.5 לארצות הברית כדי להשתתף בבר ובת המצווה של אחייניו של ראש העיר אהרון ואלינור המתגוררים בניו יורק. בשל המלחמה החליט ראש העיר להישאר בעיר. אף אחד לא ציפה באותם ימים שהמלחמה תימשך זמן רב ואשתו שהייתה בחודשי הריון מתקדמים נשארה בחו"ל וכאמור ילדה אמש את בתם השנייה.
אמש בחצות הלילה קיבל ראש העיר שיחת וידאו בוואטסאפ בה נאמר לו שהוא עומד לצפות בלידת בתו. לאחר דקות של מתח והתרגשות עצומה ילדה סבטה בת נוספת במשקל 2.885 גרם (בדיוק כמו בתו הבכורה).  "זו שיחת הוואטסאפ הכי מרגשת שקיבלתי בחיים", אמר ראש העיר.

סבטה אשתו של ראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן והבת שנולדה (צילום: באדיבות דוברות עיריית קרית שמונה)
"שמח שהרחבנו את המשפחה ושמח יותר שהכל עבר בשלום ורעייתי ובתי הקטנה מרגישות טוב. כואב לי שלא הייתי פיזית בלידה, מעמד עוצמתי ומרגש, אבל אנחנו נמצאים במלחמה ונעשה הכל כדי לנצח ולאפשר לבתי ולכל ילדי ישראל לחיות במקום שקט ובטוח יותר. אני מחבק מכאן את רעייתי הגיבורה שנמצאת רחוק ממני עם שתי בנות ואני אעשה הכל כדי להחזיר אותן הביתה כמה שיותר מהר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה