בארץ

נתניהו: "לא נחזור על טעות אוסלו. לא חמאסטאן ולא פת"חסטאן" | צפו

ראש הממשלה פרסם סרטון בו הוא מתייחס לשלל ההשערות שרצות בימים האחרונים לגבי מי יתפוס את השליטה ברצועת עזה, בתום המלחמה. לדבריו, מי שיחנך לטרור, לא ישלוט ברצועה
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ מארק ישראל סלם/ POOL)
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נדרש היום (שלישי) להתייחס לשלל הפרשנויות וההשערות בתקשורת ובציבור, בנוגע לנושא שעל פי כמות הדיבורים סביבו, נראה כי יתרחש בעוד יום או יומיים.
המציאות הקשה שבמלחמה מראה שייקח עוד זמן עד שקיני הטרור ברצועה ייטהרו על ידי הכוחות, מה שמשאיר לממשלה ולדרג המדיני לפעול מול גורמים בינלאומיים בנוגע לחזון הקיים ליום שאחרי המלחמה ברצועה.
נתניהו בסרטון פותח את דבריו בתודה לממשל האמריקני: "אני מאד מעריך את התמיכה האמריקנית להשמדת החמאס והחזרת חטופינו". לאחר מכן אמר נתניהו: "אחרי שיח אינטנסיבי עם ביידן ואנשיו, קיבלנו גיבוי מלא לכניסה הקרקעית ובלימת הלחצים הבינלאומיים להפסקת הלחימה."
 
לאחר מכן התייחס נתניהו ליום שאחרי ואמר: "כן, יש מחלוקת לגבי "היום שאחרי חמאס" ואני מקווה שנגיע להסכמה גם כאן. אני רוצה להבהיר את עמדתי, אני לא אתן לישראל לחזור על טעות אוסלו, לא אתן שאחרי ההקרבה האדירה של אזרחינו ולוחמינו, נכניס לעזה מי שמחנך לטרור, תומך בטרור ומממן טרור. עזה לא תהיה לא חמאסטאן ולא פת"חסטאן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה