בארץ

מיכאלי על נתניהו: "משלם לחמאס מיליארדים ואת כספי הישראלים בוזז"

יו"ר מפלגת העבודה מירב מיכאלי תקפה את הממשלה על רקע תקציב המדינה המתוקן לשנת 2023 שאמור להגיע בשבוע הבא להצבעה, למרות אזהרות הכלכלנים שצריך להקציב את כל הכספים לטובת הלחימה
מערכת ice |  1
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
הממשלה אישרה השבוע את תקציב המדינה המתוקן לשנה הנוכחית, כזכור בעקבות המלחמה נאלצה הממשלה לקבוע תקציב חדש על מנת לענות על הצרכים של תושבי ישראל. למרות אזהרות הכלכלנים שצריך להקציב את כל הכספים למען המלחמה והטיפול באזרחים החליטו בממשלה להשאיר את הכספים הקואליציוניים כפי שהם ואישרו אותם.
מי שתקף את הממשלה על רקע אזהרות הכלכלנים היא יושבת ראש מפלגת העבודה מרב מיכאלי שטענה בחשבון הטוויטר שלה כי "נתניהו משלם לחמאס מיליארדים ואת כספי הישראלים בוזז".
כבר לפני מספר ימים הגיבה מיכאלי בחשבון הטוויטר שלה על אישור תקציב המדינה המתוקן לשנת 2023. מיכאלי טענה כי למרות המלחמה, התקציב נשאר פוליטי והסבירה כי חייבים להחליף את ראש הממשלה כמה שיותר מהר: "הממשלה הזאת הביאה עלינו את חורבן 7.10 והיא ממשיכה עכשיו להמיט עלינו חורבן כלכלי לדורות. אין זמן לחכות, את נתניהו צריך להחליף עכשיו".

בשבוע שעבר תקפה מיכאלי את סמוטריץ' ובן גביר על רקע הצבעתם נגד ההסכם שיחזיר לישראל חלק מהחטופים בעזה ומיהרה לרשום בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר): "ליבי עם משפחות החטופים על הצער שהפוליטיקאים של הימין המשיחי גורמים להם ואני מחזקת את כל גורמי הביטחון שתומכים בעסקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתי זאת תמות כבר ??? (ל"ת)
    אסף 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור