בארץ

תושבי הדרום נוטשים את בתיהם - כיצד ימצאו דיור חלופי?

רבים מאנשי העוטף עזבו את דירותיהם, חלקן הניכר נהרסו כליל. אתר מדלן הודיע כי יסייע להם למצוא נכס בתקופת הלחימה ללא תשלום. ארגוני הסיוע האזרחיים שנרתמו למאמצים יאתרו את המשפחות הרלוונטיות
מערכת ice | 
רכבים שרופים בכניסה לקיבוץ עלומים (צילום פלאש 90/ יוסי זמיר)
דירה להשאיל: בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", רבים מתושבי הדרום נאלצו לעזוב את ביתם, ויישובים רבים הפכו לעיי חורבות. הבוקר (רביעי) אתר מדלן הודיע כי יסייע במציאת נכס חלופי לאלו שנאלצו לעזוב את בתיהם בימי המלחמה. עקב המצב, פתח אתר מדלן אפשרות לגולשיו להציע דיור חלופי זמני עבור תושבי הדרום, ללא תשלום. 

באתר, המהווה מאגר עצום של נכסים בכל רחבי הארץ, יוכלו מתווכים ובעלי נכסים פנויים להכניס פרטים על מנת להציע נכס על פי מיקום ומספר חדרים. הפרטים יועברו לארגוני הסיוע האזרחיים אשר יסייעו לאתר את המשפחות או האנשים אשר מחפשים דיור חלופי. גם בעלי חיים רבים מוצאים את עצמם נטושים בימים אלו, וכדי להציל את חייהם הוקם מוקד חדש שיסייע להם לשוב לבעליהם או למצוא בית חם.

צילום: מתוך אתר מדלן

צילום: מתוך אתר מדלן
לאחרונה עיריית תל אביב-יפו הנחתה את הקבלנים המועסקים באתרים הפרטיים בעיר על הפסקת הפעילות באתרי הבנייה בשטחים פרטיים בעיר וזאת עד להודעה חדשה. צוותי הפיקוח העירוניים עברו באתרים השונים ווידאו את סגירתם. חלק מערים נוספות במרכז סגרו גם הן את אתרי הבנייה בערים, ביניהן ראשון לציון, בת ים ואחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה