בארץ

"אמרת לי משהו אחר": העימות בצמרת מערכת הבריאות

במהלך דיון של בכירי מערכת הבריאות בנושא הקמת בית חולים חדש בבאר שבע, מנכ"ל משרד הבריאות עקץ את מנהל בית החולים איכילוב וטען כי זה האחרון מציג בישיבה דעה מנוגדת לזו שהציג למנכ"ל זמן קצר לפני כן בשיחה פרטית
מערכת ice | 
משה בר סימן טוב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, flickr/ zeevveez)
בימים אלו מתקיימים דיונים במערכת הבריאות בנושא הקמת בית חולים חדש בבאר שבע. מתברר כי הדיון העיקרי סובב סביב מחלוקת באשר לזהות הגוף שיהיה אחראי על הקמת בית החולים: אחת מקופות החולים או דווקא אחד מבתי החולים הממשלתיים.
אמש (שלישי) פורסם ב-N12 כי במהלך אחד הדיונים של בכירי המערכת, מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, עקץ את פרופ' רוני גמזו, מנהל בית החולים איכילוב. לטענתו של בר סימן טוב, גמזו הציג בדיון עמדה מנוגדת לדעתו האישית.
לפי הדיווח, גמזו אמר בפני הנוכחים כי אחת מקופות החולים צריכות להיות אמונות על הקמת בית החולים, אך בר סימן טוב העיר בתגובה: "אבל אמרת לי משהו אחר בארבע עיניים לפני הדיון", ורמז לכך שדעתו האישית של גמזו היא דווקא הפוכה וכי הוא מאמין שאחד מבתי החולים צריך להקים את בית החולים.
לא ידוע כיצד גמזו הגיב לעקיצה הזו, וגם אם הדעה שהציג בפני בר סימן טוב הייתה דעתו האישית או עמדתו הרשמית של בית החולים אותו מייצג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה