בארץ

פרשת הסוהרת בכלא רמון: כמה קשרים ניהל האסיר הביטחוני?

בשב"ס ממשיכים לחקור את הפרשה החדשה הנוגעת לקשר אינטימי בין סוהרת ואסיר ביטחוני בכלא רמון. השבוע זומנו לחקירה שתי סוהרות נוספות והתברר כי גם להן היה קשר עם האסיר, אם כי לא אינטימי
מערכת ice | 
כלא (צילום unsplash)
במהלך השבוע שעבר התפרסמה פרשה נוספת הנוגעת לסוהרת באחד מבתי הכלא בארץ. על פי החשד, סוהרת בשירות חובה בבית הכלא רמון קיימה קשר אינטימי עם אסיר בטחוני שמרצה מאסר עולם על רצח של ישראלים.
בעקבות הביקורת הציבורית, החקירה נמצאת בשלבים מואצים, ולפי N12 בתחילת השבוע נחקרו שתי סוהרות נוספות בחשד לניהול קשר עם האסיר. מבדיקה נמצא כי הסוהרות אכן ניהלו קשר אישי עם האסיר, אך לא מדובר בקשר אינטימי הדומה לזה שניהלה הסוהרת העומדת בלב הפרשה. החקירה צפויה להגיע לסיומה כבר בשבוע הבא, ובעת זו עדיין לא ידוע כמה בדיוק קשרים ניהל האסיר אם כי ההערכה היא לפחות שלוש.
בעקבות פרסום הפרשה, השר לביטחון לאומי בן גביר ונציבת שב"ס, קטי פרי, החליטו להוציא את כלל החיילות מאגפים הביטחוניים. בעת זו נותרו עדיין כמאה חיילות שנמצאות באגפים אלו ועתידות לעבור בקרוב לתפקידים אחרים. שב"ס יפעיל במקומן סוהרים וסוהרות בקבע שיעבדו בצמדים בלבד. כמו כן, האסירים הביטחוניים שהיו באגף בכלא רמון הועברו לאגפים אחרים.
נזכיר כי בחקירתה של הסוהרת היא טענה שהיחסים עם האסיר היו בהסכמה. עם זאת, עורך דינה טען לתקשורת כי הקשר נכפה עליה באיומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה