בארץ

ההקלטות שיסבכו את נתניהו? "קיבל עשרות אלפי יורו כל פעם"

הקלטות מהכלא של איש העסקים היהודי-צרפתי ארנו מימרן מעידות על כספים לכאורה שהעביר לראש הממשלה בנימין נתניהו, בסכומים הנעים בין 10 אלפים ל-20 אלף דולר בכל פעם. נתניהו: "שקרים הזויים של עבריין מורשע"
מערכת ice |  1
בנימין ושרה נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
איש העסקים היהודי-צרפתי ארנו מימרן היושב בכלא הצרפתי בעקבות הרשעה ב"הונאת המאה" ומואשם בהזמנת שלושה מעשי רצח, הוקלט בכלא מדבר בין היתר על ראש הממשלה בנימין נתניהו. ההקלטות פורסמו באתר הצרפתי "MediaPart" והובאו הערב (שני) גם בחדשות 12.
בין השאר אמר מימרן בהקלטות לבת זוגו: "כשהייתי צריך לעבוד עם מישהו הזמנתי אותו לאכול עם ביבי. יזמתי ארוחה בכל ערב במונקו, וכל ערב הזמנתי אדם שרציתי להיות איתו בקשר. כל אנשי הפיננסים, כל היהודים שרציתי לעבוד איתו. בינגו! הם ראו אותי בשיאי".
 
"כשהוא היה איתי בפריז לקחתי אותו לאן שרציתי", אמר מימרן, "הוא עשה מה שרציתי, "כשהוא מקבל מזומן ממך, זהו, זה נגמר, כבר אין גבולות. אתה יכול לבקש ממנו כל דבר. לעתים 10,000 יורו, לפעמים 20 אלף יורו, הוא יודע שיקבל את הכסף שלו. מה שזה לא היה, הוא אמר לי כן".

גם שמה של רעיית רה"מ שרה נתניהו עלה בהקלטות. מימרן סיפר שהיה מממן לה שהיה במלונות שהוא היה מממן עבורה, ועל ארוחות הבוקר שהזמינה שם על חשבונו "ולא היה לה אכפת".
ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר בתגובה לפרסום: "מדובר בשקרים הזויים של עבריין מורשע שיושב בכלא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לוזרים
    בשמאל 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמאל בונה רק על מורשעים ומוחזקי גרון איפה רבין שיציל אתכם מהשינאה לעצמכם
    סגור