בארץ

השר ברקת מתייחס לסעודיה בבלומברג: "יפתור הרבה מהמחלוקות באזור"

בריאיון מיוחד שהעניק בסוף הביקור המדיני שלו בארצות הברית, השר ניר ברקת אמר: "גאה בדמוקרטיה שלנו בישראל" וטען כי הסכם עם סעודיה זה: "צעד גדול מאוד לקראת פתרון להרבה מהמחלוקות באזור"
מערכת ice | 
ניר ברקת בלומברג (צילום צילום מסך, ראיון של בלומברג)
שר הכלכלה ניר ברקת התראיין למגזין הכלכלי בלומברג, שם התייחס לשלל נושאים כמו המשא ומתן על נורמליזציה בין ישראל וסעודיה, המהפכה המשפטית והמחאות בעדה ונגדה ועל ישראל כ"אומת הסטארט-אפ".
ברקת, יזם הייטק מצליח בעצמו, התייחס לתעשיית ההייטק בישראל ולמספר הסטארט-אפים הגדול שיוצא ממנה: "ישנם כ-10,000 סטארט-אפים בישראל, זה אחד לאלף תושבים. מדובר ביחס הגבוה ביותר בעולם בנושא החדשנות."
בהתייחסותו להפגנות בעד ונגד המהפכה המשפטית ברקת אמר: "אני מאוד גאה בדמוקרטיה שלנו בישראל, מאות אלפי אנשים משני צידי המתרס הולכים להפגין. הישראלים הם פטריוטים, אכפת להם."
בהתייחסותו לניסיון להגיע לנורמליזציה עם סעודיה ברקת אמר כי: "אנחנו מתמקדים באתגרים הגדולים של ישראל ומעל הכול, הביטחון מול איראן, על כינון שלום עם ערב הסעודית, שזה עניין גדול ומשמעותי.
אני חושב שהסכם עם סעודיה, לאחר הסכמי אברהם זה צעד גדול מאוד לקראת פתרון להרבה מהמחלוקות באיזור אני מאוד שמח לראות את ההתייחסות הגדולה לגבי מה שקורה בישראל."
ברקת חזר מביקור מדיני רחב בארצות הברית, בו ייצג את מדינת ישראל ונעל את הבורסה בוול סטריט. בנוסף, בהצהרה משותפת שנשאו השר ברקת וראש עיריית ניו יורק, אריק אדאמס, הוכרז על קידום מזכר הבנות משותף במסגרתו יוקם מנגנון ציבורי-פרטי אשר יקדם יוזמות כלכליות משותפות לשני הצדדים ויטפח יזמות וחדשנות ישראלית-ניו יורקית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה