בארץ

טנק נגנב מבסיס אימונים: המשטרה פתחה בחקירה

הכלי המשוריין נלקח מהמחנה הסמוך למחלף אליקים. נציג משרד הביטחון דיווח על כך לגורמי אכיפת החוק, שהחלו בסריקות ומצאו אותו בתוך מגרש גרוטאות באזור העיר נשר. הנסיבות לאירוע נבדקות
מערכת ice | 
הטנק הגנוב מבסיס האימונים (צילום דוברות המשטרה)
משטרת ישראל מדווחת הבוקר (רביעי) כי מרחב כרמל פתח בחקירת גניבת טנק מבסיס האימונים סמוך למחלף אליקים. הלילה התקבל דיווח מנציג מטעם משרד הביטחון על אודות טנק שנגנב מבסיס אימונים של צה"ל בסמוך למחלף אליקים. עם קבלת הדיווח החלו שוטרי מחוז חוף בביצוע סריקות וכעבור זמן קצר איתרו שוטרי תחנת נשר את הטנק בתוך מגרש גרוטאות באזור נשר. 
בתוך כך, מבירור ראשוני של נסיבות המקרה עולה חשד כי הטנק אינו פעיל והוא נגנב מהמקום מסיבות שנחקרות בשלב זה. עם איתור הטנק הגנוב הועברה הודעה למשרד הביטחון ובעקבות זאת המשטרה פתחה חקירה משותפת עם מצ"ח. זוהי אינה הפעם הראשונה שבה המשטרה מעורבת בחקירת אירוע שבו נלקח טנק. כחלק מהמאבק נגד הרפורמה המשפטית שאותה מקדמת הממשלה, נלקחו בעבר טנקים מאתרי הנצחה לאומיים לצורך מיצגי מחאה.

באחד מהמקרים, קבוצת לוחמים המונה יותר ממאה חיילים לשעבר בני 70 ו-80, בהם עטורי עיטורי העוז והמופת, המכנה עצמם "לוחמי כיפור 1973", גנבה טנק מאתר "תל סאקי" באמצעות מוביל טנקים - ויצאה עמו למסע מחאה ברחבי הארץ. לדבריהם יצאו למאבק על דמותה של המדינה ובראש שיירת המסע הוצב טנק הסנטוריון מימי מלחמת כיפור ועליו פרשו את מגילת העצמאות. על דופן הטנק רוססה הכתובת "דמוקרטיה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה