בארץ

השר גלנט חושף שדה תעופה בשימוש חיזבאללה בקרבת הגדר

שר הביטחון גלנט חשף שדה תעופה איראני שנמצא קרוב מאוד לגדר הגבול עם ישראל. השדה המדובר משומש על ידי חזבאללה: "אם נגיע להתנגשות, לא נהסס להפעיל את עוצמתו הקטלנית של צה"ל - חיזבאללה ולבנון ישלמו מחירים כבדים וכואבים"
מערכת ice |  1
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר הביטחון יואב גלנט חשף היום (שני) שדה תעופה איראני שלטענתו נבנה "למטרות טרור". השדה המדובר נבנה לא רחוק מגבול ישראל, בקלעת ג'אבור, מרחק של כ-20 קילומטר בלבד מהגבול.
גלנט שיגר איום לחזבאללה ולממשלת לבנון: "אפשר לראות בתמונות את דגל איראן, שמתנוסס על מסלולי הטיסה מהם מתכנן משטר האייתולות לפעול נגד אזרחי ישראל.

שדה התעופה של איראן, קרדיט: משרד הביטחון
במילים אחרות, האדמה היא לבנונית והשליטה היא איראנית. היעד של השדה הוא ישראל". גלנט המשיך ואיים: "אם נגיע להתנגשות, לא נהסס להפעיל את עוצמתו הקטלנית של צה"ל - חיזבאללה ולבנון ישלמו מחירים כבדים וכואבים".

גלנט התייחס לתואר שנסראללה עטה ייחס לעצמו כ"מגן לבנון" ואמר: "הוא מבקש לצייר את עצמו כ'מגן לבנון', אבל למעשה הוא מחזיק בלבנון ובאזרחיה כבני ערובה לקידום האינטרסים האיראניים והשיעיים. אם יעשה טעות, יהפוך ל'מחריב לבנון'".
שר הביטחון גלנט עוד אמר כי: "היעד האיראני הוא ליצור מלחמת התשה כנגד ישראל, בכל גבולותיה, ובמקביל להמשיך ולפתח נשק גרעיני ולהצטייד בו. המאמצים האלה נוגעים בכל אחת מהמדינות סביבנו: בלבנון ההתגרויות החוזרות מצד חיזבאללה בגבול הצפון, הן מעשה יהיר ומסוכן של חיזבאללה, בעידוד איראני. נסראללה כנראה שכח מה הם יחסי הכוחות האמיתיים בין ישראל לבין חיזבאללה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דיבורים כמו חול... (ל"ת)
    גלנט הנקניק 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור