בארץ

ראש המוסד באיום ישיר לשלטון האיראני: "נגיע לעומק טהרן"

בנאום שנשא באוניברסיטת רייכמן, ראש המוסד דדי ברנע שיגר איום ישיר למשטר בטהרן: "הגיעה השעה לגבות מאיראן מחיר באופן שונה – נגיע לעומק איראן וגם ללב טהרן"
מערכת ice | 
דוד (דדי) ברנע (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
ראש המוסד דוד ברנע השתתף היום (ראשון) בכנס השנתי של המכון למדיניות נגד טרור באוניברסיטת רייכמן, שם התבטא בחריפות נגד המשטר האיראני וניסיונות הפיגוע נגד ישראלים ויהודים.
ראש המוסד אף שיגר איום ישיר אל השלטון האיראני: "הגיעה השעה לגבות מאיראן מחיר באופן שונה – נגיע לעומק איראן וגם ללב טהרן." 
ברנע אף חשף את שיתוף הפעולה בין איראן לרוסיה בכל מה שקשור למכירת אמל"ח, במיוחד במשך המלחמה באוקראינה: "כתוצאה מהסיוע לרוסיה במכירת כטב"מים, אנחנו יודעים שהייתה לאיראן כוונה למכור טילים קצרי וארוכי טווח.
יש לי תחושה שהם רוצים למכור אמל"ח נוסף, שיסוכל גם הוא. החשש הוא שהרוסים יעבירו לאיראנים את מה שחסר להם – אמל"ח מתקדם שיסכן בוודאות את שלומנו.
הדרך לפגיעה באיראן היא דרך הקהילה הבין-לאומית. לא נשלים עם העשרה לרמות גבוהות, לא נאפשר שלאיראן יהיה נשק גרעיני ולעולם לא יהיה לה. על העולם לפעול מול הנכונות האיראנית לחזור לשוק הנשק."
בסיכום הנאום שלו, ראש המוסד ברנע שיגר מסר למשטר האיראני: "אין לכם חסינות יותר. המסר שלנו חד, ברור ונחוש. מדובר בדירקטיבה של המנהיג. המימון, הביצוע והתכנון הוא בביצוע מדינתי של גופי המודיעין."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה