בארץ

אליהו רביבו בדיל לאוקראינים, נחשפת ההצעה הנדיבה לפליטים בישראל

בישראל נערכים לקראת ראש השנה במהלכו צפויים לטוס לאומן רבבות מחסידי ברסלב. מתאם הכנסת למבצע העלייה לאומן ח״כ אליהו רביבו מהליכוד נתקל בקשיים מול הממשל באוקראינה ומציע עסקה נדיבה לפליטים בישראל בתמורה לאישור נחיתה המונית
דוד זולדן | 
אומן (צילום מערכת אייס, pixabay)
על רקע ההיערכות ההמונית בקרב ישראלים המבקשים לטוס לאומן לקראת ראש השנה, ח"כ אליהו רביבו מהליכוד ויו"ר הוועדה המיוחדת לעובדים זרים מעדכן כי: "רק לפני מספר ימים חזרתי מאוקראינה לאחר שקיימתי שם פגישות חיוביות עם הגורמים הרלבנטיים. אני משוכנע כי הממשל האוקראיני ינהג באחריות, ייתן ביטוי מעשי לאותן פגישות חיוביות ולא ייצר משברים מיותרים. ידענו בעבר משברים מול האוקראינים אך גם ידענו להתגבר עליהם".
עוד ציין רביבו כי: "האוקראינים יודעים היטב כי היהודים בישראל ובעולם כולו מסייעים כעת לאוקראינים בחיזוק ובהפריית כלכלתם, וזאת דווקא בשעתם הקשה. כיו"ר הוועדה המיוחדת לעובדים זרים, אני אף מוכן לשקול בחיוב ייזום והנעת מהלך של מתן אשרות עבודה לפליטים אוקראינים המתגוררים כיום בישראל".
 
מבצע העלייה לקברו של רבי נחמן מברסלב אותו מוביל ח״כ אליהו רביבו מהליכוד יחד עם השר מאיר פרוש, שר החוץ אלי כהן לעלייתם של עשרות אלפי יהודים לקברו של רבי נחמן מברסלב נתקל בקשיים. ח״כ אליהו רביבו נחת באומן והחל להכשיר את השטח ובמהלך הפגישה בין גורמים בכירים באוקראינה לח״כ רביבו נדונו מספר נושאים. ח"כ רביבו ציין בפניהם כי העלייה לרגל של עשרות אלפי חסידי ברסלב היא בלתי נמנעת, מכיוון שבין כה וכה ישראלים ויהודים מכל העולם עולים לציון בכמויות אדירות בימי ראש השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה