בארץ

פיגוע רצחני בחווארה: שני ישראלים נרצחו במכון שטיפת רכב

שבת שחורה: שני תושבים מהדרום, אב ובן היו במשך שעות בתוך הכפר.  המחבל עודכן ככל הנראה שהיו ישראלים במקום, רצח אותם ונמלט.  מרדף מתנהל אחריו בכל המרחב, כולל כוחות סיכוליים שנמצאים בכוננות מידית
מערכת ice | 
צילום קבוצת מדברים תקשורת
עוד שבת רצחנית בה שני ישראלים נרצחים על ידי מחבל. פיגוע ירי שאירע לפני זמן קצר לעבר מספר אזרחים ישראליים במרחב מסדרון חווארה, כאשר שטפו את רכבם שבחטיבת שומרון הביא למותם. שני אזרחים ישראלים נהרגו כתוצאה מהירי. כוחות צה"ל פתחו במרדף אחר חשודים ופרסו חסמים במרחב.
על פי חנן גרינווד שדיווח על הפיגוע בחווארה: שני תושבי הדרום, אב ובן בני 60 ו-30 בהתאמה, שהו במשך שעות בתוך הכפר. המחבל עודכן ככל הנראה שהיו ישראלים במקום, רצח אותם ונמלט.  מרדף מתנהל אחריו בכל המרחב, כולל כוחות סיכוליים שנמצאים בכוננות מידית.

הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי, הגיע לנקודת הפיגוע בחווארה, יחד עם מפקד האוגדה ומפקד חטיבת שומרון, וקיים תחקיר ראשוני לפיגוע. כמו כן, המפקדים ערכו הערכת מצב, במסגרתה הוצגה לרמטכ״ל פריסת הכוחות והחסימות במרחב והמאמצים המודיעיניים לתפיסת המחבל.
הרמטכ״ל אמר כי מדובר בפיגוע קשה, שנתחקר מה הביא להתממשותו. צה״ל וכוחות הביטחון פועלים כעת בשטח למרדף אחר המחבל, הגנה על הצירים ומניעת טרור. שר הביטחון יואב גלנט סיים לפני זמן קצר הערכת מצב עם הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי, סגן ראש השב״כ וראש אגף המבצעים בצה״ל האלוף עודד בסיוק.
שר הביטחון הנחה את צה״ל ושב״כ להגביר את המאמץ לאבטחת הצירים והיישובים ביהודה ושומרון, ולעשות את כל הנדרש כדי ליירט את המחבל. עד כה לא נמצאו עקבותיו ומתנהל מצוד שמשלב זרועות רבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה