בארץ

סמוטריץ' מגיב לדירוג האשראי של ישראל: "כלכלת ישראל איתנה וחזקה"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' וראש הממשלה בנימין נתניהו הגיבו על פרסום חברת דירוג האשראי פיץ' שהותירה את דירוג האשראי של ישראל יציב למרות השינויים במערכת המשפט
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

חברת דירוג האשראי פיץ' פרסמה היום כי דירוג האשראי של מדינת ישראל נותר יציב וגם התחזית נותרה יציבה, זאת למרות השינויים במערכת המשפט. "דירוג מדינת ישראל ברמה של "A פלוס", מאזן בין כלכלה מגוונת ואיתנה, בעלת ערך מוסף גבוה ומדדים פיננסים חיצוניים חזקים לבין יחס חוב ממשלתי לתוצר גבוה, סיכונים ביטחוניים מוגברים ואי יציבות פוליטית המעכבת את ביצוע המדיניות" כך נכתב בדוח החברה.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ הגיב על פרסום הדוח ומסר: "בהודעה שקיבלנו מחברת הדירוג פיץ', שומרת על דירוג A פלוס ועל תחזית יציבה, זה מוכיח שוב שהכלכלה הישראלית איתנה וחזקה, מי שמשקיע כאן- מרוויח, האינפלציה מתחילה לרדת, הריביות יירדו, אנחנו ממשיכים להצעיד את כלכלת ישראל באחרית, בנחישות ובמקצועיות ויודים שהמשימה מספר אחת זה להיאבק ביוקר המחייה, נמשיך מדיניות של שוק חופשי ותחרות, זה טוב לכלכלה ולאזרחי ישראל".

בהודעת משרד האוצר ומשרד ראש הממשלה תקפו את התחזיות הרעות: "כשבוחנים את נתוני האמת של הכלכלה הישראלית, מתקבלת תמונה הפוכה מזו לייצר ערב ערב במהדורות החדשות. מול קמפייני התבהלה השקריים, ניצבים נתונים מצוינים ונעשה הכל שכך זה יישאר".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה