בארץ

צפו: אמא של מאי גולן הותקפה בנתב"ג, השרה הדפה אותם

השרה לקידום מעמד האישה נתקלה בקריאות "בושה" מצד מפגינים שתקפו את אימא שלה בעת שהיתה עמה בנתב"ג. השרה לא עמדה מנגד והדפה את התוקפים 
מערכת ice | 
השרה מאי גולן בנתבג (צילום צילום מסך מטוויטר)
עימות חריף שכמעט התפתח לאלימות ארע היום (שני) בנתב"ג, בין השרה מאי גולן לבין מספר מפגינים שקראו לעברה קריאות כמו "בושה", "משת"פית של דיקטטור", ו"נגד זכויות נשים".
בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראית השרה לקידום מעמד האישה במתחם האוכל בנתב"ג, לשם הגיע יחד עם אימה המבוגרת. השרה לא הצליחה להבליג על הקריאות לעברה וניסתה להתעמת עם כמה נשים, ורק המאבטחים מנעו ממנה להתפרץ לעברם.
 
מאוחר יותר הגיבה השרה גולן וטענה כי תקפו את אמה: "לאיזה עוד שפל וריקבון יגיעו אותם אנרכיסטים?!", כתבה גולן, "לתקוף מילולית ופיזית את אמא שלי בת ה-76 זה קו אדום כהה ולכן נאלצתי להגן עליה בגופי! הנחמה היחידה מהאירוע המביש הזה היא מחיאות הכפיים שקיבלתי מעשרות הנוסעים שצפו במתרחש וגם הזדעזעו ועודדו אותי להמשיך ולשבת במקום בו אני ואימי אכלנו. אף אחד לא ישבש את שגרת חיי המקצועית והפרטית!
 
"יש לי מסר אחד לכל האנרכיסטים", סיכמה גולן, "ואף על פי כן נוע תנוע, הרפורמה הזו תמשיך להתקדם ביתר שאת ולא תעזור לכם אף מחאה אלימה או תקיפה אישית מכוערת במיוחד".
 
גם אתמול (ראשון) התעמתה השרה גולן עם מפגינים, כאשר הגיעה לכנס של הליכוד. בסרטון שפרסמה נראית השרה מניפה את דגל המפלגה, בעודה מוקפת במפגינים ומאבטחים וצועקת לעברם "עם ישראל חי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה