בארץ

אחיות טוענות שהוטרדו בידי חרדים באוטובוס; אגד הכחישה

שתי אחיות שעלו לאוטובוס לכיוון ים המלח הותקפו לכאורה מילולית ופיזית על ידי נערים חרדים שלא אהבו את לבושן. למרות גרסתן, בחברת אגד דבקו בגרסת הנהג שמאשימה דווקא את האחיות
מערכת ice |  1
תחבורה ציבורית (צילום יחצ, shutterstock)
אירועי הדרת הנשים בתחבורה הציבורית ממשיכים להתרחש ברחבי הארץ, והפעם גם במקומות מפתיעים. לפי N12, תושבת מעלה אדומים בת כ-50 שעלתה אתמול (יום ראשון) על אוטובוס לכיוון ים המלח בליווי אחותה, נתקלה באירוע שכבר אינו כה חריג, ובמסגרתו מספר נערים חרדים העירו לה על לבושה ואף ירקו עליה.
הנשים סיפרו לאחר המקרה כי נאלצו לעמוד באוטובוס מפני שהוא היה מלא. במקרה הן עמדו ליד מספר נערים חרדים ואלו לכאורה החלו להטריד אותן, להכות בהן בבקבוק מים ועוד. אף שהן העירו להם על התנהגותם, לדברים הבאים הן לא ציפו: "לי זה לא נעים איך שאת לבושה, תיכנסי לתוך האוטובוס שאני לא אראה אותך", אמר אחד הנערים.
הנשים ביקשו מנהג האוטובוס לעצור בצד כדי שהן יזמינו משטרה, אך להפתעתן הנהג סירב לעשות זאת. למרות זאת, צמד האחיות התקשר למשטרה עד שלבסוף שני חיילים שהיו על האוטובוס הצליחו לשכנע את הנהג לבצע עצירה. למרות ההתפתחות "המעודדות", הנהג המשיך לנסוע לאחר עצירה קצרה בלבד ואף שלא הגיע ניידת משטרה. הנשים הגיעו ליעדן בשלום, אך מלוות כאמור בטראומה.
לאחר האירוע השתיים הגישו תלונה במשטרה וזו עדיין נבדקת. בחברת אגד שהפעילה את האוטובוס, בחרו לדבוק בגרסתו של הנהג שמסר סיפור שונה לגמרי. לפי הנהג, היו אלה הנשים שהתעמרו בצעירים החרדים. אחד הנערים ביקש מהאחיות לזוז היות שהן לא היו לבושות בצניעות אך עדיין עמדו בקרבה רבה אליו. למרות בקשתו המנומסת, הן בחרו להתעמר בו על פנייתו ולכאורה תקפו אותו מילולית.
כמו כן, התברר כי לאחר עצירת האוטובוס, הייתה זו המשטרה שאישרה לחיילים לאפשר לאוטובוס להמשיך במסלולו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני לא יודע מה הסיפור אבל ממש מצחיק לכתוב שהבנות ב''טרא (ל"ת)
    רואה ואינו נראה 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור