בארץ

הפטור מוויזה לארה"ב מתקרב: זו הבשורה המשמחת לישראלים

משלחת אמריקאית מיוחדת שהגיעה לארץ לאחרונה, בדקה את יישום תנאי הסף של ישראל להצטרפותה לתוכנית הפטור מוויזה לארצות הברית. במרכז הבדיקה, יישום המעבר החופשי של אזרחים אמריקאים-פלסטינים
מערכת ice | 
ויזה לארה"ב (צילום freepik)
הפטור מוויזה מתקרב: משלחת אמריקאית בה נמצאים נציגים ממחלקת המדינה והמשרד לביטחון המולדת, הגיעו השבוע לישראל על מנת לוודא את יישום התוכנית שסוכמה בין ארצות הברית וישראל בנוגע למעבר חופשי של פלסטינים עם אזרחות אמריקאית משטחי הגדה אל ישראל והפוך.
הפיילוט של תוכנית המעבר החופשי של פלסטינים אמריקאים הוא תנאי חובה של האמריקאים על מנת שישראלים יוכלו להיכנס לארצות הברית ללא ויזה. בשבוע הראשון נכנסו כ-1,300 אמריקאים פלסטינים דרך נתב"ג.
משלחת זו צפויה להגיש בקרוב דוח למזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן ובו, תוצאות הפיילוט החדשני והמלצות על יישום המהלך והכנסת ישראל לתוכנית.
לאחרונה האמריקנים הקשיחו את עמדתם ואת התנאים שלהם  והעבירו שורת תנאים כדי שישראלים יהיו זכאים לאישור כניסה לארצות הברית ללא הוצאת ויזה. ההסכמה הותנתה בכך שישראל תעביר לידיהם רישום פלילי של כאלף אזרחים מבקשי פטור, כולם ייבחרו באקראי וישראל נענתה לכך בחיוב. לאחר מכן, האמריקאים הקשיחו את התנאים שלהם לפטור המיוחל עוד יותר והחליטו לדרוש רישום של עשרות אלפים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה