בארץ

הלם בסורוקה: מי ריסס צלב קרס על קיר בית החולים?

תושב באר שבע שהיה בדרך לביתו בשעות הערב חלף על פני בית החולים סורוקה, וראה לפתע שצלב קרס רוסס על אחד הקירות בצבע כחול. לא מדובר בבעיה חדשה ורק לפני מספר ימים דבר דומה התרחש לסניף של בני עקיבא
מערכת ice |  1
בית חולים סורוקה (צילום יחצ)
לאחרונה החל לצוץ טרנד מדאיג שמסרב להיעלם. תושב באר שבע שהיה בדרך לביתו בשעות הערב חלף על פני בית החולים סורוקה וראה לפתע שצלב קרס רוסס על אחד הקירות בצבע כחול.
לפי מעריב, התושב נדהם לגלות את התמונה לנגד עיניו, ולאחר מכן הוא מסר: "הייתי בדרך הביתה ושמתי לב לזה, ישר עצרתי והייתי בהלם. פעם ראשונה שאני רואה שריססו צלב קרס בבאר שבע. חייבים לטפל בזה בחומרה". 
כאמור לא מדובר בדבר חדש, בחודשים האחרונים היו מספר מקרים בהם התגלה מחזה דומה, אך על פני קירות של בתי כנסת ולצידם המסר "די להדתה". לא ידוע עד כה מי עשה את הדברים.
רק השבוע דווח על מקרה נוסף. צלב קרס רוסס על קיר מבנה הנהלת תנועת בני עקיבא בירושלים, כאמור בפעם השלישית בחודשיים האחרונים. הפעם כללה כתובת הנאצה את האותיות ת.ע. ("תורה ועבודה") ואת צלב הקרס. המשטרה פתחה בחקירה, אתך טרם מצאה אשמים באירוע. לאחר האירוע קם חשש ממשי לשלומם של העובדים והחניכים בסניפי בני עקיבא השונים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפיד אמר שזה קרה בגלל הדיקטטורה
    חגי 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמובן הדיקטטורה אשמה
    סגור