בארץ

משרד החוץ במבצע הסברה בינלאומי: כך תגיבו על הרפורמה המשפטית

משרד החוץ החליט לשגר הנחיות חדשות לשגרירויות ברחבי העולם בנושא תיקוני החקיקה המשפטית. במשרד מעוניינים להנמיך את הדאגה של מדינות העולם מהחקיקה הצפויה
מערכת ice | 
אלי כהן (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
על רקע חקיקת המהפכה המשפטית, משרד החוץ הפיץ אתמול (רביעי) הנחיות שונות בנוגע לדברור החקיקה בעולם ושיווקה. במשרד מזהים דאגה של מדינות שונות בעולם מחקיקת המהפכה והתקווה היא שבעזרת הנחיות אלה, הדאגה תרד קצת, כך על פי חדשות 13.
חלק מההנחיות השונות שהופצו במכתב: "ממשלת ישראל מקדמת רפורמה שמטרתה לחזק את מעמדה של הרשות המחוקקת, מתוך תפיסה כי בשנים האחרונות השתנה האיזון בין הרשויות ומעמדה של הרשות המחוקקת נחלש.
ההפגנות שנראו בישראל בתקופה האחרונה הן דוגמה לדמוקרטיה הישראלית. התקיים שיח לפשרות באמצעות נשיא המדינה בחודשים האחרונים. כפי שהבהיר ראש הממשלה, ישראל חייבת להישאר דמוקרטיה חזקה, היא תמשיך לשמור על זכויות פרט לכולם וישראל לא תהפוך למדינת הלכה. בית המשפט ימשיך להיות עצמאי וללא השתלטות של אף צד".
כזכור, מודי'ס פרסמה לאחרונה את התגובה שלה לחקיקה המשפטית. מההודעה עולה כי חברת דירוג האשראי מותירה את הדירוג של ישראל ברמה הגבוהה של A1 עם תחזית יציבה אולם מזהירה מהמצב בישראל. במודי'ס כותבים כי קיים סיכון משמעותי לכלכלה ולביטחון בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה