בארץ

סקר מנדטים דרמטי: גנץ מתחזק, נתניהו מאבד אחיזה בממשלה?

המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ זוכה ל-30 מנדטים ומוביל על הליכוד עם 27 מנדטים לו הבחירות היו נערכות היום בצל ההצבעה על שינוי עילת הסבירות. לפיד עם 17, ומי לא עוברות את אחוז החסימה?
מערכת ice |  2
גנץ וביבי (צילום פלאש 90)
על פי סקר כאן חדשות כאן 11 הערב (ראשון) המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ זוכה ל-30 מנדטים ומוביל על הליכוד עם 27 מנדטים לו הבחירות היו נערכות היום בצל ההצבעה על שינוי עילת הסבירות.
אחרי שתי המפלגות המובילות, זוכה יש עתיד של יאיר לפיד ל-17 מנדטים, הציונות הדתית עם 10 משלה, ש"ס עם תשעה ויהדות התורה עם שבעה. במצב המנדטים הנוכחי הקואליציה עומדת על 53 מנדטים בעוד שהקואליציה של גנץ ולפיד עם 62 מנדטים אופציונליים.

שימו לב לישראל ביתנו, מרצ, רע"מ וחד"ש-תע"ל אשר מקבלות כל אחת חמישה מנדטים בלבד ולא רחוקות מסכנה לא לעבור את אחוז החסימה. העבודה גם הפעם עדיין לא עוברת את אחוז החסימה אך מתחזקת ל-3.1%. בל"ד גם היא לא עוברת את אחוז החסימה.
לגבי עילת הסבירות, רק 46% מתנגדים לעומת 35% שתומכים. השאר, 19%, לא יודעים מה דעתם בנושא. יחד עם זאת הרוב, 47%, גם מתנגד לסרבנות אנשי המילואים. בשאלה האם להשאיר את שר הביטחון יואב גלנט בתפקידו אם יתמוך בחוק, כמחצית מהמשיבים טענו שלא צריך לפטר אותו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אהבלים???.
    שלי 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הימין בהפגנת המליון אין שם קליטה כדי לענות על הסקרים. הם בפועל מ-צ-ב-י-ע-י-ם בקלפי וטורפים את כל הסקרים בפנים שלכם רק שהשמאל לא יודע לקבל תוצאות שלא הוא הכתיב
    סגור
  • 1.
    פייי...
    שמ 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כאילו אתם חושבים ששקר יכול להשפיע? מישהו לוקח אתכם רציני כל יומיים סקר כאילו מחר יש בחירות.... אתם חיים בחלום לכן כל יומיים סקר ואתם עוד צועקים דמוקרטיה
    סגור