בארץ

קללות וצרחות בפעוטון: הקלטות חושפות גידופים כלפי תינוקות בשפלה

אם שהגישה תלונה במשטרה נגד מטפלות בפעוטון בשפלה טוענת כי המשטרה לא מטפלת בעניין, למרות שהקלטות חושפות יחס מחפיר כלפי התינוקות מצד צוות הגן. המשטרה: "התלונה בבדיקה"
מערכת ice | 
גן ילדים (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
תופעת ההתעללות בילדים ותינוקות בפעוטונים ברחבי הארץ מזעזעת את המדינה כבר מספר שנים ונדמה שאין לה סוף. הקלטות שנחשפו הבוקר (חמישי) ב"ישראל היום" מגלות יחס מחפיר גם במעון לפעוטות בשפלה, שנשמעים בוכים בלי הפסקה.
מטפלות המעון נשמעות מגדפות את הילדים והילדות במשפטים כמו "למה הוא ישן בכלל החרא הזה?", או "מה, את לא עייפה? את סוסה?". לאחת הפעוטות צעקה המטפלת: "צאי החוצה, אין אוכל". פעוטה שביקשה ללכת לשירותים סורבה על ידי המטפלת שצרחה עליה לישון ואמרה "אין לה פיפי, היא שקרנית".

אחת האימהות בגן הגישה תלונה במשטרה לפני כ-4 חודשים, אולם לטענתה המשטרה אספה את מצלמות הגן אך טרם צפתה בהן. משטרת ישראל מסרה בתגובה לישראל היום: "התלונה עודנה בבדיקה. נתפסו אמצעי אחסון והועתקו חומרי תיעוד משבע מצלמות הפועלות במקום, לצד הוצאת הצווים הנדרשים מבית המשפט לשם מיצוי ראיות דיגיטליות על פי חוק ובחינת עצם קיומה של תשתית לעבירה".
רק אתמול פרסמנו חשד לעוד מקרה מחריד של התעללות בתינוקות ופעוטות בפעוטון פרטי, כאשר  המשטרה עצרה גננת וסייעת מגן ילדים בחדרה, בחשד לתקיפת קטינים חסרי ישע. החקירה נפתחה במשטרת ישראל כבר בתחילת חודש יוני, בחשד להתעללות בילדים רכים כבני שנה עד שלוש בלבד. תוך כדי החקירה התקבלו במשטרה מספר תלונות מהורי הפעוטות, כאשר עפ״י החשד גננת וסייעת בגן התעללו בילדיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה