בארץ

כאוס בטרמינל 3: עשרות פונו מאולם מקבלי הפנים בנתב"ג

המשטרה הוציאה עשרות מוחים מתוך אולם מקבלי הפנים בנתב"ג אל מחוץ למתחם הטרמינל. המשטרה שבה ומדגישה כי "לא תותר מחאה בתוך הטרמינלים ויש לממש את זכות המחאה במקומות שהוקצו לכך מטעם רשות שדות התעופה"
מערכת ice | 
נתבג (צילום טוויטר: יריב בן יהודה)
המחאה מחריפה, אבל המענה בהתאם. אחרי שמוחים פונו על ידי השוטרים ממחלף קק"ל וכביש איילון נפתח לתנועה, גם שוטרי מרחב נתב"ג פיזרו הבוקר (שלישי) התקהלות לא חוקית בתוך טרמינל 3, בהתאם להיערכות המבצעית שהנחה מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון, לשם שמירה על הסדר הציבורי.
בתוך כך, המשטרה הוציאה עשרות מוחים מתוך אולם מקבלי הפנים בנתב"ג אל מחוץ למתחם הטרמינל. המשטרה שבה ומדגישה כי "לא תותר מחאה בתוך הטרמינלים ויש לממש את זכות המחאה במקומות שהוקצו לכך מטעם רשות שדות התעופה".

קרדיט: מישל בראונשטיין
ברש"ת אומרים כי: "באירועים בשבוע שעבר היינו עדים למספר אירועי ונדליזם בנתב"ג ולחסימות כבישים.  ברש"ת מדגישים כי נתב"ג הינו מתחם עם רגישות מבצעית גבוהה מאוד. המעבר משגרה לחירום יכול להתרחש תוך דקות. במקרה של חירום תעופתי מוזנקים לנתב"ג עשרות אמבולנסים, רכבי חירום, הצלה ובטחון מכל רחבי גוש דן וירושלים".

במסגרת ההיערכות, רש"ת בשיתוף המשטרה הגדירו ציר תנועה שיהיה פתוח למקרי חירום   חסימת דרכי  הגישה לנתב"ג והכבישים בתוך שדה התעופה, ולא משנה מה הסיבה, עלולה להסתיים באסון  ובקטסטרופה בינלאומית. אסור לחסום את נתב"ג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה