בארץ

פיגוע קשה בתל אביב: 8 בני אדם נפצעו, 3 במצב קשה

פיגוע משולב שלירי ודריסה בתל אביב: על פי דיווח ראשוני של מד"א, באירוע דריסה באזור פנחס רוזן, נפצעו מספר בני אדם, כאשר שלושה מהם מחוסרי הכרה. מזק"א נמסר כי הם מטפלים ב-10 בני אדם שונים
מערכת ice |  1
פיגוע דריסה בתל אביב (צילום מסך חדשות 12)
פיגוע דריסה מזעזע היום (שלישי) בתל אביב: על פי דיווח של מד"א, בפיגוע דריסה משולב עם דקירות בשתי זירות באזור פנחס רוזן, נפצעו 8 בני אדם, שפונו לבית החולים, אחת מהם, אישה בת 46 במצב אנוש.
ממשטרת ישראל נמסר נכון לשעה זו כי "בהמשך לדיווח על רכב שפגע ברחוב פנחס רוזן עולה כי על פי החשד  פגע  חשוד שנהג ברכב שנסע מדרום לצפון בהולכי רגל שעמדו במרכז המסחרי ברחוב פנחס רוזן, יצא מהרכב ודקר  אחרים עם חפץ חד. המפגע נוטרל". 
עוד נמסר כי "באירוע נפגעו 8 אנשים:  3 במצב  קשה, 2 פצועים במצב בינוני ו-2 במצב קל פונו לבתי החולים בילינסון ואיכילוב (כך לפי גורמי הרפואה). כוחות הביטחון וההצלה  הגיעו למקום ונסיבות האירוע נבדקות".
על פי דיווח ראשוני של מד"א: "בשעה 13:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על מספר פצועים ככל הנראה מפגיעת רכב ברחוב פנחס רוזן בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לכ-5 נפגעים". בהמשך, במד"א עדכנו כי הם מעניקים טיפול ל-6 בני אדם, בהם פצועה אחת במצב קשה, וכי הפיגוע היה בשתי זירות שונות, ושולב גם בירי.
בהמשך, בזק״א עדכנו כי מדובר למעשה על 10 נפגעים: "עדכון לאירוע פח״ע בתל אביב, מדובר בשתי זירות, דריסה משולב בירי, במקום מטופלים כ-10 נפגעים מתוכם מספר נפגעים במצב קשה".
הפיגוע מגיע בהמשך לפיגוע שהיה אתמול בבני ברק, במסגרתו נער בן 13, תושב העיר ג'נין, דקר צעיר בן 28 תושב בני ברק. המחבל פצע את האזרח באופן קל, צוות סיור של אופנועים ממרחב דן הגיע לזירה ולכד את המחבל במהירות. לאחר שנתפס, הנער סיפר שביצע את הפיגוע כנקמה על המבצע שפתח צה"ל בג'נין.
דביר עדני, חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירת הפיגוע בצפון תל אביב, בגל"צ: "רכב עבודה עלה לתחנת אוטובוס ופגע בהולכי רגל, חלקם פצועים קשה". במד"א עדכנו כי חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב ובלינסון, 4 פצועים בהם: אישה כבת 46 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית, 2 פצועים במצב  בינוני ו-1 במצב קל. עדכון בהמשך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לקדם את הרפורמה
    SDF 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי נפגע מפגיני השמאל ? או סתם אזרחים
    סגור