בארץ

יום מחאה: מפגינים קטעו את נאומו של ברקת

נאומו של השר בכנס השנתי של "פורום סגנים, מ"מ ומשנים ברשויות המקומיות בישראל" נקטע למשך דקות ארוכות בגלל מפגינים של "אחים לנשק" שהניפו שלטים ועליהם הכיתוב: "השלטון המקומי הוא לא פרה חולבת"
מערכת ice | 
שר הכלכלה ניר ברקת (צילום חיים טויטו כנס בשבע בניו יורק)
נאומו של שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת בכנס השנתי של "פורום סגנים, מ"מ ומשנים ברשויות המקומיות בישראל" בירושלים נקטע היום (שני) למשך דקות ארוכות בגלל מפגינים של "אחים לנשק" שהניפו שלטים ועליהם הכיתוב: "השלטון המקומי הוא לא פרה חולבת".
כנס ההשתלמות השנתי של "פורום סגנים, מ"מ ומשנים ברשויות המקומיות בישראל" נערך עד ליום רביעי במלון רמדה בירושלים ומארח את ראשי וסגני מאתיים רשויות מישראל, שרים, חברי כנסת ואת בכירי השלטון הישראלי.
 
האירוע במלון מגיע על רקע מחאת הענק בנתב"ג, שם עשרות אלפי מפגינים חסמו את הגישה לטרמינל 3. לאחר מספר שעות של מחאה, מפקד מחוז מרכז, אבי ביטון, הורה לפזר את ההפגנה ואת שיבושי התנועה בנתב"ג. המשטרה עצרה עד כה 37 חשודים בהפרות סדר. 

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי: "התכוננו ונערכנו ביחד עם המארגנים. היה תיאום על המיקום, לצערי חלק לא קטן נכנס לתוך הטרמינל, התיישב והפר את הסדר הציבורי ואת הסיכום. נאלצנו להוציא אותם כדי לשמור על הסדר. לא הייתה אלימות מצידנו, אין להם שום מנדט להפר את הסדר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה