בארץ

בעקבות קריאות למרי: אהוד ברק ויאיר גולן תחת בדיקת משטרה

הבדיקה מבוצעת על ידי הצוות המשטרתי המיוחד לטיפול בהסתה שהוקם לפני מספר חודשים על השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר
מערכת ice |  6
אהוד ברק (צילום יוסי אלוני פלאש 90)
ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק וסגן הרמטכ"ל לשעבר, האלוף במיל' יאיר גולן, נמצאים תחת בדיקת המשטרה בעקבות התבטאויותיהם בחודשים האחרונים בכל הנוגע למחאות נגד רפורמה המשפטית והחלטות ממשלת בנימין נתניהו, כך דווח היום (שלישי) ב-N12. על פי הדיווח, הבדיקה מבוצעת על ידי הצוות המשטרתי המיוחד לטיפול בהסתה שהוקם לפני מספר חודשים על השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. 
כזכור, גולן קרא היום בריאיון לאסתי פרז בן עמי בתוכנית "בחצי היום" לנקוט במרי אזרחי בלתי אלים באמצעים בלתי חוקיים.

לדבריו: "הממשלה הזו מנסה לחסל את הדמוקרטיה הישראלית. מול הניסיונות האלה נציג התנגדות אזרחית חד משמעית ברורה, ואם נצטרף להגיע למרי רחב היקף ובלתי אלים זה מה שנעשה. אני קורא כאן, במסגרת הסביר ובלי לנקוט באלימות, לעשות גם דברים בלתי חוקיים. במאבק על הדמוקרטיה צריך לעשות דברים שהם לא אלימים שנמצאים בשוליים של החוק - אין מנוס אלא לעשות זאת".
דברי גולן יוצרים הד אחרי שבמוצאי שבת קרא רה"מ לשעבר אהוד ברק למרי אזרחי על בימת המחאה בקפלן. בליכוד הגישו תלונה במשטרה ודרשו לפתוח נגד ברק בחקירה בגין ההתבטאויות, "שתוכנן מהווה עבירות של הסתה, פרסומי המרדה ופגיעה בסדרי המשטר והחברה".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כבר יש דמוקרטיה
    מגדה חופיה 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר אהוד ברק, למה אתה עושה פעולות מיותרות, הרסניות. מהי מטרתך? להרוס את הארץ? כבר יש לנו דמוקרטיה. אל תגרום להרס הארץ, אחרי שהקמנו אותה, אחרי 2000 שנות גלות עקובים מדם. בבקשה, תעצור!!!
    סגור
  • 4.
    ואפסי
    אני 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ל0000מאל הנאור מותר הכל. לסרב, לבגוד, להסית, למרוד ולקרוא למרי ולדם ברחובות. גזע הארי
    סגור
  • 3.
    מלחמת אחים זה מה שיקרה בחסותם האדיבה
    שלום 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שני גדולי המסיתים שחלומם מלחמת אחים בישראל.ראויים להישפט ולמצות את הדין לפני שיהיה מאוחר . מאוחר זאת אומרת אחינו יוצאו נשק חם מתוך התלהבות ויירגו כאן אלפי יהודים .לשמחת אויבינו הערבים. הלו אהוד ויאירהלו להתעורר
    סגור
  • 2.
    את "בדיקת המשטרה" עושים תוך מעצר עד תום הליכים. (ל"ת)
    לבנת חבלה 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    נדמה שהם חברו לאויבינו הרוצים להשמידינו (ל"ת)
    אבי 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • הימין חלש מנטלית ושכלית מכאן הפרנויה
    זה מה שנעשה לכם 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשמאל אין מה לדאוג הוא יכול להפוך בשניה את אירן וחיזבאלה לאבק גם אחרי שלאירן תהיה פצצת אטום. השמאל נמצא הרחק הרחק מקדימה. לימין יש פתק ועוד פתק של החרדים שמקבלים פעם ראשונה זכות משילות על אוכלוסיה גדולה פי מאה המידות שלהם. עצם האפשרות החלוצית משגעת אותם. ועל עצם העובדה שאנחנו אותם ואיפשרנו לאוכלוסיה מפגרת כל כך לחיות בתנאים מערביים ושזה הפיך הם כלל לא מודעים לכך. אם נארגן כל בעלי העסקים לא לשלם ארנונה לעיריית שתושביהן חרדים תהפוך את הערים עם הביוב שלהם למלכודת אשפה וחורבן. הכלומניקים המאמינים שגבר נברא מפסל בוץ. ושהאשה (אם כל חי טייב כמותו !!) נבראה מצלע של הבהמה הזו ! - בהמה שטפת תאוות ייצרים וסטיות באופיו שתלט אנס וערמומי - כל טקסי האירוסין והקידושין נועדו למשטר את האישה ולהפוך כמנהגו בעבר (הלכה) את התמימה בעורמה לאסירת עולם כבימי האופל. בכל שכונה מושב וכפר האתר את 5 אנשי ועסקניי הדת ונקריב נחלק אתכם לבתרים ואז הקריב על האש קורבן "אישה(בצירה) ריח ניחוח לאלוהים"
    סגור