בארץ
המהפך בחופי הרצליה: המתחם החדש שנפתח
בחוף אכדיה צפון יוקם מתחם שקט ובו משטחים על החול והצללות לטובת ילדים ובוגרים עם מוגבלויות בלתי נראות (רצף אוטיסטי, הנמכה קוגניטיבית)
חוף אכדיה צפון יעבור בקרוב סדרת פעולות להתאמה והנגשה לטובת ילדים ובוגרים עם מוגבלויות בלתי נראות (רצף אוטיסטי, הנמכה קוגניטיבית), במטרה לאפשר להם חוויה מהנה ואופטימלית בים שמותאמת לצרכים הייחודיים שלהם.
בחוף אכדיה צפון יוקם מתחם שקט ובו משטחים על החול והצללות. בכניסה למתחם יחולקו צמידי זיהוי שעליהם ניתן יהיה לרשום שם וטלפון שיעזרו לאתר בקלות אדם שבמקרה ילך לאיבוד.
וגולת הכותרת בהנגשת המתחם - יוצב לוח תקשורת שיכיל סמלים חזותיים שיאפשרו לאנשים עם מגבלה תקשורתית להביע את עצמם. באמצעות הסמלים, ניתן להביע רצונות וצרכים בהצבעה על הציור. זהו לוח תקשורת ראשון שמוצב בחוף ים בארץ.
הפרויקט הוא פרי יוזמה של בית ספר 'יצחק שמיר' במסגרת תכנית "שגרירי הים" והוא בשיתוף פעולה עם רשות החופים, מחלקת הנגישות, מחלקת משאבי קהילה ומשרד הפנים. פרויקט "שגרירי הים" נולד מתוך מטרה לחנך ילדים כבר מגיל היסודי לבטיחות בים, לקיימות ולהוגנות, מתוך הבנה שכולם זכאים ליהנות מהים וחופיו.
מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אומר: "עיריית הרצליה, באמצעות מחלקת הנגישות, פועלת לקדם את הנגשת העיר על מנת שכולם יזכו לשוויון הזדמנויות ויוכלו ליהנות מאיכות החיים הטובה של הרצליה. אלו הם ערכים שאנו מקדמים כל השנה ומחנכים אליהם את ילדינו כבר מגילי הגן במערכת החינוך העירונית."
מנהלת בית ספר 'יצחק שמיר', איריס אורן, אומרת: "אנו בבית הספר מחויבים להקמת חברת מופת, חברה המחויבת לערכים של אהבת אדם, שוויון והוגנות. אנו פועלים מתוך ההבנה שלכולנו יש צרכים שונים אך זכויות שוות ושהשינוי מתחיל בנו ובדור העתיד אותו אנו מחנכים. העיר הרצליה מאמינה בהוגנות ובאהבת אדם ואנו מודים על השותפות עם המחלקות השונות בעירייה".
עוד ב-
ב-20.06 ייערך בבית ספר 'יצחק שמיר' כנס חשיפת פרויקט שגרירי הים, בשיתוף משרד הפנים ובהשתתפות העירייה וגורמי המקצוע. הכנס יוקדש ללימוד והעמקת דרכי ההנגשה לאוכלוסיות עם מוגבלות וישיק את הנגשת חוף אכדיה צפון כפרויקט דגל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה