בארץ

מרב מיכאלי תוקפת את בן גביר וסמטוריץ': "טרור יהודי"

יושבת ראש מפלגת "העבודה" התייחסה לאירועים שקרו אמש בכפר בורקה, שם מתנחלי המאחז חומש תקפו את תושבי הכפר: "זה הביטוי בשטח להפיכה המשטרית"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר, מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, מתוך אתר הכנסת)
אמש (רביעי), תקרית חמורה התרחשה בכפר בורקה. במקום נערך סיור של הארגון "שלום עכשיו", לצד ארגון "יש דין" ובהשתתפות מבקרים מהאיחוד האירופי. במהלך הסיור המשתתפים שוחחו עם תושבי הכפר, מה שעורר את זעמם של המתנחלים ממאחז חומש הסמוך. בסיום הסיור הם פשטו על הכפר, תקפו את תושביו וגרמו נזק רב לבתים ורכוש. שישה מתושבי בורקה נפצעו במהלך המהומות.
"עכשיו: פוגרום נקמה של מתנחלי המאחז חומש בתושבי הכפר בורקה. מתנחלים חמושים פושטים על הכפר ומציתים בתים. יש פצועים. חווארה 2. על מה הנקמה? מוקדם יותר היום העזו תושבי הכפר בעלי האדמות עליו יושב חומש להצטרף לסיור שלנו ושל יש דין עם אנשי האיחוד האירופאי באזור" - נכתב בטוויטר של "שלום עכשיו", בתוספת תיעוד:
  
יו"ר מפלגת "העבודה", מרב מיכאלי, הגיבה לאירוע בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "כך נראה טרור יהודי. פירות הביאושים שגדלו בערוגות סמוטריץ ובן גביר מאמינים לפוליטיקאים שאומרים להם שהם בעלי הבית, ומבחינתם זאת הרשאה לעשות פוגרום בשכניהם הערבים. זה הביטוי בשטח להפיכה המשטרית. צה"ל ומשטרת ישראל חייבים לקחת את הפיקוד לידיים ולעצור את הבריונים הללו ולמנוע את הפוגרום הבא. אנחנו חייבים לעצור אותם לפני שימיטו על כולנו אסון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה