בארץ

מנכ"לית שדולת הנשים נגד הרב ברלנד: "אירוע חמור ביותר"

אמש החלו חגיגות ל"ג בעומר ברחבי הארץ וגם בהר מירון, שנתיים לאחר האסון הנורא. במסגרת החגיגות בהר הודלקה המדורה הראשית על ידי הרב ברלנד. היום יוצאת נגד הבחירה זו מנכ"לית שדולת הנשים, הדס דניאלי ילין
מערכת ice | 
לג בעומר במירון (צילום דוד כהן פלאש 90)
אמש החלו חגיגות ל"ג בעומר ברחבי הארץ וגם בהר מירון, שנתיים לאחר האסון הנורא. במסגרת החגיגות בהר הודלקה המדורה הראשית על ידי הרב ברלנד. היום יוצאת נגד הבחירה זו מנכ"לית שדולת הנשים, הדס דניאלי ילין.
דניאלי ילין תוקפת בחומרה את הדלקת המדורה על יד הרב ברלנד בהילולה במירון, אומרת: "אתמול בערב ארע אירוע חמור ביותר. בניגוד להחלטה, הדליק הרב ברלנד, שהורשע בעבירות מין חמורות, מדורה בהילולה במירון בניגוד לנוהל הממשלתי ועל אף שמשרד ירושלים ומורשת התחייב כי הוא לא יוביל את אירוע ההדלקה. זה זלזול בחוק ובנהלים הממשלתיים ומעל הכול פגיעה קשה ברגשותיהן של נשים רבות שנפגעו קשות מעבריין המין הרב ברלנד וראו אל מול עיניהן איך האיש שפגע בהן והורשע מקבל מקום של כבוד בטקס ההדלקה".
לכך היא הוסיפה: "חייבים להעביר מסר ברור נגד עברייני מין ונגד מי שמפר נהלים ממשלתיים ולאסור על קהילת שובו בנים להדליק בשנים הבאות. אנחנו קוראות ליועצת המשפטית לממשלה לפתוח בחקירה בנושא בהקדם. ולמשרד ירושלים ומסורת לאסור על השתתפות ישיבת שובו בנים בהילולה בשנים הבאות במירון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה