בארץ

אמיר חצרוני מבזה את השואה: מדוע העלה תמונת עירום חלקי?

"לפני הדייט הראשון הפרגית תיארה את עצמה כ'הרואין שיק כמו שאתה אוהב; כמו דוגמנית מהניינטיז או לפחות ילד סומלי מורעב'. כשנפגשנו אמרתי לה שהלוק מזכיר את אושוויץ יותר מאשר את סומליה", כך כתב חצרוני לצד התמונה הפרובוקטיבית
מערכת ice |  3
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
יום הזכירון לשואה ולגבורה הוא יום פעיל במיוחד עבור הפרופסור האנטי-ציוני אמיר חצרוני. האושיה העלה סדרה של ציוצים בחשבון הטוויטר שלו, לכבוד האירוע. זה התחיל עם: "לכבוד יום השואה - החלפתי את הכיריים הגרמניות מגז של פעם, שאבא התקין בגלל שהיה עדיין תחת הלם החורבן, בכיריים חשמליות חדשניות מסוג 'אינדוקציה' מתוצרת סין, שמסמלות את התקומה ואת יחסי החוץ המשגשגים של מדינת ישראל".
 
לאחר מכן, הוא הוסיף: "ביום השואה - כנראה יותר מבכל יום אחר - זועק לעין הקיפוח שלי. כמה סלבים אינטלקטואלים דוברי גרמנית יש לנו אחרי שמלאני פרס עברה מדוגמנות לסייסות ואנטוניה ימין החצי טריפולטאית עברה מנתניה לגרמנייה? כנראה כלום. בכל זאת, ממשיכים ערוצי הטלוויזיה להחרים אותי. למדינת ישראל אין זכות קיום!".
זה המשיך עם: "אין מחלוקת שהנאצים רצחו 6 מיליון יהודים פלוס-מינוס (וגם על הדרך כ-3 מיליון פולנים, חצי מיליון צוענים, מאתיים אלף בונים חופשיים, ועוד ועוד) - אבל איך סגירת בתי הקפה הערב תחזיר אותם לחיים? איך זה שמונעים ממני לשלם 14 שקל על הפוך קטן על סויה לפני טיפ ביום השואה משפר את מצבם של הניצולים? לא עדיף שהנכדה שלהם שממלצרת לא תהיה הערב מובטלת בעל כורחה?".
 
ובציוץ הדגל שלו, אותו נעץ לראשית החשבון שלו, חצרוני העלה תמונה של בת זוגתו וכתב: "יום השואה במבט אישי-סנטימנלי: לפני הדייט הראשון הפרגית תיארה את עצמה כ'הרואין שיק כמו שאתה אוהב; כמו דוגמנית מהניינטיז או לפחות ילד סומלי מורעב'. כשנפגשנו אמרתי לה שהלוק מזכיר את אושוויץ יותר מאשר את סומליה. 'על גופתי המתה - נוזיל את ערך השואה', היא ענתה בתקיפות. חוץ מזה, הוסיפה שהיא פולניה גאה, בדרך לדרכון יוקרתי".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ליצן אינפנטילי. (ל"ת)
    סתם אחד דפוק 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חצרוני מתי כבר תתבגר?
    סטודנטית של החיים 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגיע הזמן להפסיק עם הפרובוקציות. מזמן לא מתרשמים... מספיק לחפש תשומי בכל מחיר
    סגור
  • 1.
    חצרוני
    חני 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש חולה רח׳ל
    סגור