בארץ

מנסים להרגיע את הרוחות: נתניהו וניידס באמירות מפייסות

שגריר ארצות הברית בישראל מקיים סבב ראיונות מפייסים לאחר ההתבטאות החריגה של נשיא ארה"ב היום. נתניהו מנסה להרגיע את הרוחות ומשדר מסר למנהיגי העולם: "יש לנו הזדמנות לחזק את הדמוקרטיה, ושישראל תישאר דמוקרטיה תוססת"
מערכת ice | 
דגלי ארצות הברית וישראל (צילום shutterstock)
שגריר ארצות הברית בישראל, טום ניידס, מקיים סבב ראיונות מפייסים לאחר ההתבטאות החריגה של נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן. ניידס הבהיר ללשכת ראש הממשלה כי הוא פועל להוצאת הבהרה מהבית הלבן לדברי הנשיא.
סגנית נשיא ארצות הברית, קמלה האריס, אמרה כי היא מודאגת ממה שקורה בישראל: "אנחנו עוקבים אחרי זה, לישראל וארה"ב יש מערכת יחסים ארוכה המבוססת על ערכים משותפים, כולל הדמוקרטי." היא הוסיפה כי: "נמשיך לעבוד עם ישראל כדי לחזק את היחסים בין שתי המדינות על בסיס המחויבות, לדמוקרטיה וכמובן להיסטוריה המשותפת".
בכיר בממשל ביידן האשים את נתניהו ורון דרמר, השר לעניינים אסטרטגיים המקורב לו, ב"טעות גסה בחישוב". הבכיר עוד ציין כי שרי ממשלת ישראל "יכולים לנסות להשמיץ את ממשל ביידן כמה שהם רוצים, זה לא יועיל". על הצהרת נתניהו שלשום, בה הוא השווה את המצב בישראל למשפט שלמה, הגיב: "אין צורך שהוא יחתוך את התינוק לשניים".
נתניהו מנסה להרגיע את הרוחות ופונה למנהיגים בעולם: "אני רוצה להבטיח לכם שני דברים: באמצעות הוויכוח הגדול הזה יש לנו הזדמנות לחזק את הדמוקרטיה, ושישראל תישאר דמוקרטיה תוססת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה