בארץ

נתניהו וגלנט בהצהרה חשובה הערב: לקראת עצירת החקיקה?

שר הביטחון יואב גלנט והרמטכ"ל הרצי הלוי מפעילים מכבש לחצים על רה"מ נתניהו לעצירת החקיקה. האם נתניהו לקראת הכרזה דרמטית הערב?
דוד זולדן | 
יואב גלנט (צילום אתר הכנסת)
על רקע הודעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי ימסור הצהרה הערב יחד עם שר הביטחון יואב גלנט, גוברות השמועות וההתלחשויות המבקשות לנבא את ההצהרה הערב. 
נתניהו צפוי להצטרף לקריאתו של שר הביטחון יואב גלנט להקפיא את הרפורמה המשפטית. במקביל נתניהו דחה את נסיעתו לארבע בבוקר ללונדון. האם נתניהו וגלנט ידברו בקול אחיד?
פרשן חדשות 12 עמית סגל מעריך כי: "הרמטכ"ל הרצי הלוי קיים פגישה קשה אתמול עם רה"מ נתניהו שהפנה אותו לשיחה גם עם לוין. כמו"כ התקיימו שיחות בימים האחרונים בין גלנט לגנץ".
כאמור, שר הביטחון יואב גלנט ינאם הערב ויקרא לעצור את כל החקיקה המשפטית וגם ראש הממשלה בנימין נתניהו ימסור הצהרה חשובה לתקשורת בשעה 20:00 במשרד ראש הממשלה בירושלים.
מוקדם יותר, יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ ביקש להרגיע את הרוחות ואומר: "לנהוג באחריות, ולהימנע מפעולות שיעוררו שנאת חינם בין אוכלוסיות וחלילה לאלימות. מי שיפגע ראשון מההפיכה המשטרית יהיו אוכלוסיות מיעוטים. המטרה היא לעצור אותה. אני קורא לתושבי בני ברק ולמפגינים שמתכוונים להגיע לעיר היום, לנהוג מתוך כבוד האחד בשני, לא לפגוע באורחות החיים, ולזכור שבסוף - כולנו אחים, וכך צריך שיישאר״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה