בארץ

הסערה היומית של הממשלה: "הייתי בדובאי - לא שאחזור לשם"

שרת התחבורה מירי רגב עוררה סערה לאחר שאמרה: "הייתי בדובאי - לא שאחזור לשם". שר החוץ כהן ניסה להרגיע ורגב פרסמה סרטון בו היא משוחחת עם השגריר האמירתי בישראל
מערכת ice | 
מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ממשלת נתניהו ממשיכה לייצר כותרות והפעם תורה של שרת התחבורה מירי רגב שעוררה סערה בדברים שאמרה בוועידת מקרקעי ישראל. רגב אמרה: "הייתי בדובאי - לא שאחזור לשם". נזכיר כי היחסים עם האמירתים במתיחות גם כך לאחר האמירה של שר האוצר סמוטריץ': "העם הפלסטיני הוא המצאה בת פחות מ-100 שנה", לצד תמונה המציגה את "ארץ ישראל השלמה" (כולל מדינת ירדן).
שר החוץ אלי כהן ניסה להרגיע את המהומה וצייץ: "אנחנו אוהבים את דובאי, ומיליון ישראלים ביקרו במדינה בשנה האחרונה". נדמה כי כהן הבין שהמצב מתוח גם כך וצייץ את אותו ציוץ גם בערבית ובאנגלית.
כהן לא הסתפק בזה ופרסם סרטון בו אמר:  "דובאי היא מקום נהדר לבקר בו, ולא בכדי יותר ממיליון ישראלים בשנתיים האחרונות בחרו גם הם לבקר בדובאי. הקשר שלנו עם דובאי ואיחוד האמירויות הוא קשר אסטרטגי ואנחנו נפעל על מנת לחזק אותו, בין היתר באמצעות קשרי התיירות החשובים לשתי המדינות". 
 
שרת התחבורה מירי רגב פרסמה סרטון ובו היא משוחחת עם השגריר האמירתי בישראל, רגב כתבה: "לפני מספר דקות שוחחתי עם חברי שגריר איחוד האמירויות מוחמד אל חאג׳ה. גם הוא הבין את מה שהתקשורת מנסה לעשות, להוציא דברים מהקשרם."
 
היא המשיכה ואמרה: "הניסיון לסכסך בין מדינות הפך להזמנה לביקור נוסף", כתבה, וככל הנראה התכוונה לכך שהיא הזמינה את השגריר האמירתי וציינה כי היא "מחכה לו במשרדה בירושלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה