בארץ

בן גביר מתפוצץ על הנשיא: "לא מתווה העם - אלא מתווה לפיד וגנץ"

יו"ר "עוצמה יהודית" והשר לביטחון לאומי הגיב למתווה של הרצוג והוא פוסלו אותו על הסף: "העם בחר ברפורמה במערכת המשפט - והיא בעזרת השם תעבור"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אמש (רביעי) נשיא המדינה, יצחק הרצוג, אחרי שבמשך השבוע האחרון נפגש עם מאות מומחים משפטיים וגורמים ציבוריים שונים, הציג את המתווה של לרפורמה המשפטית וגרר אחריו תגובות רבות. אז בעוד בקואליציה הגיבו וטענו כי "המתווה הוא זלזול באינטליגנציה של הציבור", יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד בירך "מברך את נשיא המדינה על מתווה העם".
לעומתו, אהוד ברק, הנחשב לאחד ממנהיגי המחאה, בניגוד לדעה באופוזיציה, קרא להמשיך במחאה: "המחאה חייבת להתעצם. מתווה הנשיא מלא רצון טוב ואלמנטים חיוביים, אך ביסודו הוא פשרה. אין שום סיכוי שהקואליציה תקבל אותו בשלמותו. ואם הוא יידון בכנסת, כפי שמציע הנשיא, יקלפו ממנו רוטמן ולוין באמצעות הרוב, כל ממד חיובי".
זה מה שהיה לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, להגיד בנושא: "עם כל הכבוד לנשיא, המתווה שהוא הציג הוא לא מתווה העם - אלא מתווה לפיד וגנץ, שמשמעו השארת המצב הקיים בו הרשות השופטת רומסת את הרשות המחוקקת ופקידים כמו היועמ"שית לא מאפשרים לממשלה להגשים את מדיניותה שלשמה נבחרה על ידי העם. העם בחר ברפורמה במערכת המשפט - והיא בעזרת השם תעבור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה