בארץ

הטרגדיה באשקלון: אותרה גופתו של גמלאי חברת החשמל

גופת גבר נפלטה הבוקר לחוף אשדוד והתברר כי מדובר בנפתלי אדרי ז"ל, אחד משני הנעדרים מאסון קריסת העגורן של חברת החשמל באשקלון
מערכת ice | 
נפתלי אדרי שנספה באסון (צילום פרטי)
הבוקר (רביעי) אותרה גופתו של נפתלי אדרי ז"ל, אחד משני הנעדרים באסון קריסת העגורן בתחנת הכוח רוטנברג באשקלון. החיפושים אחר הנעדר השני עדיין נמשכים.
סמוך לשעה 08:00 התקבל דיווח במשטרה על כך שנפלטה גופת גבר לחוף הים באשדוד. החשד המיידי היה שמדובר בגופת הנעדר ואכן בהליך זיהוי מהיר התברר כי מדובר בנפתלי אדרי, תושב אשדוד וגמלאי חברת החשמל.

פראמדיק מד"א מתן כהן סיפר: "כשהגענו לחוף ראינו בסמוך לקו המים את גופת הגבר שנפלטה כשהוא ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
אדרי ז"ל הגיע לחוף הים באשקלון כדי לדוג. בנו סיפר כי אדרי נהג לדוג על הגשר, בכל פעם בנקודה אחרת. מכיוון שהותיר את מכוניתו מול המסוע, הבינו כוחות ההצלה לאחר קריסת העגורן כי גם הוא נעדר. במקביל התקשרו בני משפחתו למשטרה וסיפרו כי אינו עונה לשיחות הטלפון שלהם.
חבריו מחברת החשמל סיפרו על אדם חייכן, נעים הליכות ומי שתמיד מתנדב לעזור לכולם. חברת החשמל פרסמה הבוקר כי היא שולחת את תנחומיה לבני המשפחה ומשתתפת בצערם ואבלם המר.
 
עם היוודע דבר האסון, פרסמה בתאל, בתו של אדרי ומאפרת מוכרת באשדוד, פוסט בפייסבוק שלה עם קריאה להתפלל לעילוי נשמתו. "ברוך דיין האמת, אבא שלי אהוב ליבי", כתבה, "אנא מכם קראו פרק תהילים לעילוי נשמתו נפתלי בן ימנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה