בארץ

בן גביר בהחלטה דרמטית: פיטר את מפקד מחוז ת"א במשטרה

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, קיבל החלטה דרמטית במיוחד כשהחליט לפטר את מפקד מחוז תל אביב במשטרת ישראל, עמיחי אשד, שיסיים את תפקידו ויעבור לתפקיד ראש אגף ההדרכה. בנוסף, הודיע בן גביר על שורה של מינויים חדשים
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, קיבל היום (חמישי) החלטה דרמטית במיוחד כשהחליט לפטר את מפקד מחוז תל אביב במשטרת ישראל, עמיחי אשד, שיסיים את תפקידו ויעבור לתפקיד ראש אגף ההדרכה. 
בנוסף לסיום תפקידו של מפקד מחוז תל אביב, איתמר בן גביר הודיע כי קיבל את המלצתו של מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, על סבב ראשון של מינויים, מתוך שורת סבבים שיתקיימו בתקופה הקרובה.
לתפקיד סגן המפקח הכללי ימונה ניצב אבשלום פלד, ולתפקיד ראש אגף הטכנולוגיה והתקשוב תמונה תנ"צ לימור נח שתקודם לדרגת ניצב. אשד, שפוטר מתפקידו, מונה למפקד מחוז תל אביב בשנת 2021. הוא בוגר תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בהיסטוריה של המזרח התיכון. בין תפקידיו: סגן מפקד מחוז ירושלים, מפקד מרכז ההדרכה בנעורים, מפקד קורס פיקוד ומטה במכללה הלאומית לשוטרים, מפקד תחנת נתניה.
בתגובה לכך, ח"כ גדעון סער העלה ציוץ זועם לחשבון האטוויטר שלו בו הוא כתב: "יאיר נתניהו מצייץ ובן-גביר מדיח. מהלך מטורף של קריקטורה של שלטון, שהולך ומתנתק מבני עמו. המענה: להעצים את המחאה!".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בן גביר טובה אתה (ל"ת)
    חי 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ממ"ז ת"א נתן למפגינים לחגוג בכל מקום עם הגנה מהמשטרה
    מובן 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאילו היו מפגינים VIP ולא אנרכיסטים שגורמים סבל רב למאות אלפי נהגים ותושבים. אין ספק שאם לא היה מדובר במפגינים לבנים אליטיסטים אלא בסתם אתיופים/חרדים/שכונות מצוקה כבר מזמן היו שם שוטרים עם אלות ומכתזיות.
    סגור