בארץ

ח"כ סעדה בגיבוי למשטרה: "מותר להשתמש ברימוני הלם"

ח"כ משה סעדה לא מהסס לבקר את שותפו לקואליציה השר סמוטריץ' על אמירתו שמעוררת מחלוקת עם הממשל האמריקאי ומשגר מסר רם וברור למח"ש בעניין הבדיקה בעניינו של קצין המשטרה שהשליך את רימון ההלם על מפגין  
דוד זולדן | 
משה סעדה (צילום פייסבוק/ משה סעדה)
חבר הכנסת משה סעדה, סגן ראש מח"ש לשעבר לא מהסס לתקוף את שותפיו לממשלה ובין השאר מתייחס לאמירתו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שמעוררת זעם בממשל האמריקני: "הוא  לא היה צריך להגיד את הדברים, אני לא חושב שצריך לדבר בצורה כזאת. צה"ל צריך לחתור למגע. רק צה"ל צריך לפעול, הוא הריבון".
"אני מצפה ממח"ש לא להיגרר ללחץ", שיגר ח"כ סעדה מסר רם וברור ליחידה שבודקת את אירוע השלכת הרימון על המפגין שאיבד את אוזנו בשבוע שעבר: "מח"ש חייבת לבדוק, אחרי שהיא תבדוק היא צריכה להחליט אם יש לחקור. מותר להשתמש ברימוני הלם, ייתכן שהוא פעל כדין. הציבור שוכח שזה לא פשוט. קיימת זכות להפגין, לא קיימת זכות לשבש".
את הדברים אמר סעדה במהלך ראיון עם ענת דוידוב וניסים משעל בתכניתם ב103FM במהלכו תקף את חברי האופוזיציה המוחים כנגד הרפורמה המשפטית המתקדמת בקצב מהיר: "יש פה קרקס אחד גדול בהובלתם של אנשים ששרים, שקופצים על שולחנות ושמבזים את הכנסת. בואו נידבר, אפשר למצוא את העמק השווה. בסוף אחים אנחנו. אם רוצים לדבר יש זמן. אני אומר לכולם לעצור ולנהל שיח. אנחנו נמצאים בכנסת לילות לבנים, יש זמן להידבר, פשוט לא רוצים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה