בארץ

ח"כ מהליכוד פוצץ ראיון: "לא מעוניין להתראיין אצלך"

הקרב על התודעה: ח"כ אליהו רביבו מהליכוד התקומם נגד המגישים ענת דוידוב וגיא פלג בשל השימוש במילה 'הפיכה' כשדנו ברפורמה המשפטית ונטש את הריאיון: "לא אאפשר לך את הנדוס התודעה"
דוד זולדן | 
אליהו רביבו הליכוד (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
ח"כ אליהו רביבו (הליכוד) מייחס חשיבות רבה לקרב על התודעה והבוקר שוחח עם ענת דוידוב וגיא פלג ב-103FM והתייחס לגל הטרור הפוקד את ישראל: "המציאות שאנחנו חווים היא לא הליכוד. זה נכון שהליכוד עומד בראש המפלגה שמנהלת את הממשלה כרגע, אבל הבעיה היא מדינית של כלל תושבי מדינת ישראל, יהודים וערבים. אני קורא מכאן לאחיי בשמאל להתחיל להתכנס להבנות ושיחות ולא להפגנות שמאפשרות לשונאינו לנצל את חוסר הקשב והמתח בחברה הישראלית כדי לפגוע בנו".
רביבו לא אהב בלשון המעטה את השימוש שהתקשורת עושה במונח: 'הפיכה' כשעולה דיון על הרפורמה המשפטית ותקף את ענת דוידוב וגיא פלג על השימוש במונח: "אני ממש מתקומם ואני לא אאפשר לך להמשיך עם הנדוס התודעה הזה. אחרי יממה שלמה שאני פעיל ואני לפני עוד יום עבודה שלם, אני מתפנה לשוחח אתכם ואני לא אשלים עם כך... אני ממלא את שליחותי הציבורית בכך שאני מוכן לעמוד לביקורת ולריאיון. אני לא אהיה חלק ממערכת הסתה בלתי פוסקת שלכם, שאתם המובילים בה. לומר הפיכה, זאת לא הפיכה, זאת רפורמה משפטית".
גיא פלג נחלץ להגנתה ואמר כי הם "סבורים שזאת הפיכה", בתגובה השיב רביבו: "בגלל שאתם תקשורת מגויסת שלא עושה את עבודתה נאמנה ופועלת מאג'נדה...". פלג הוסיף: "אתה בן אדם אמיץ, אתה נכנס לשדה מוקשים", רביבו ענה: "אני לא חושש. כל מי שהולך ביושר ומאמין בעמדותיו יאמר את אשר על ליבו. האם צריך אומץ? אומץ. אוי ואבוי אם לא יהיה לנו אומץ".  
ח"כ רביבו הדהים את המגישים כאשר אמר: "אני גם יודע לסיים את הריאיון הזה. אתם לא תבוזו לנו, ואנחנו לא נאפשר לכם להיות חלק מהנדסת התודעה הזאת", בתגובה הבהירה דוידוב כי הם מכבדים אותו. "זה לא ריאיון ראשון שלי הבוקר. לא התראיינתי אצל חבריי למחנה הימני ובכל זאת השיח היה מכבד, מאופק", אמר ח"כ רביבו. 
פלג התעקש ועמד על כך כי הם חושבים שהרפורמה במערכת המשפט היא "הפיכה", בתגובה נזף בו רביבו: "אוי ואבוי. שכחתם את עבודתכם. אני לא שכחתי את עבודתי. אתם יכולים וצריכים לראיין אותי". בעקבות כך, אמרה דוידוב כי היא לא חוזרת בה, ובשל כך אמר רביבו כי " אם את לא חוזרת בך. אני לא מעוניין להתראיין אצלך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה