בארץ

מחאת העיתונאים צוברת תאוצה: חסימות כבישים והפגנות

עשרות עיתונאים ואנשי תקשרות חוסמים את צומת אבן גבירול שבתל אביב זאת כחלק מהמחאה נגד כוונות שר התקשורת שלמה קרעי לסגור את התאגיד
מערכת ice |  2
מחאת העיתונאים (צילום פלאש 90 תומר נויברג)
עשרות עיתונאים, עיתונאיות ואנשי תקשורת חוסמים בשעה זו את צומת אבן גבירול-מלכי ישראל שבתל אביב כחלק מהמחאות נגד כוונת שר התקשורת שלמה קרעי לסגור את תאגיד השידור הציבורי. קודם לכן הגיעו מאות עיתונאים והעיתונאיות לכנס החירום למען השידור הציבורי שיזמו ארגון עובדי התקשורת.
 
עיתונאית חדשות 13 אילה חסון שבדרך מזוהה עם הצד הימני של המפה תקפה גם היא את כוונות השר: "כל מי שיש בו גרם של נשמה לא יכול להסכים עם המהלך הדורסני הזה. אסור למדינת ישראל להישאר ללא שידור ציבורי. אסור שרק בעלי הון יחזיקו בכלי תקשורת. ‏התאגיד משדר הפקות מקור מעולות מבלי להיגרר רק לשיקולי רייטינג. הפקות שמספקות פרנסה לאלפי יוצרים.  השידור הציבורי לא ייסגר, נקודה".

בנוסף לכך גם יו״ר ארגון העיתונאים והעיתונאיות נורית קנטי נשאה דברים: "לא ניתן לתאגיד להיסגר. נמשיך לעשות עיתונות חופשית ואיכותית". יגאל גואטה, שמגיש בכאן רשת ב' טען: "אדון שלמה קרעי- אם תנסה לסגור לנו את הדלת, נבוא מהחלון. ואם תנסה לסגור את החלון-אנחנו ננפץ את התקרה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פריבילגים, המדינה לא סידור עבודה שלכם.בקרוב כולכם ברחוב
    חבולת הזבל 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם הם כבר ברחוב, אולי יפתחו דוכן סביח
    סגור
  • 1.
    תאגיד השידור
    יעקב 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מחפשי גובים משכורות עתק ערוץ שמאלני שלא נותן ביטוי לעם שבכסף שלו עושים תעמולה נגד הימין לכו חפשו עבודה בערוצי אלגזירה
    סגור