קריירה ולימודים

איציק קלה בחשיפה כואבת: "לא האמנתי שאחזור לשיר, אמרו שאין סיכוי לחיות"

איציק קלה חזר להופיע אחרי 4 שנים בהן לא שר, וכעת הוא מספר בראיון חושפני על ההתמודדות הקשה עם מחלת הסרטן והפיגוע הקשה שחוותה אשתו, שנפצעה קשה: "אמרו לי שאין לה שום סיכוי לחיות"
מערכת ice | 
איציק קלה (צילום איציק קלה)
איציק קלה הוא ללא ספק אחד הזמרים האהובים בישראל. אבל במשך 4 שנים, קלה כבר לא שר. ב-4 השנים הללו הוא כמעט ואיבד את אישתו וגם נאבק בסרטן במיתרי הקול. כעת, קלה חזר להופיע על הבמות.
בראיון אצל רנין בולוס ואבי שושן ב-ynet radio הוא מספר על התקופה הקשה שעבר, ועל הכוח שהחזיר אותו לחיק הקהל. "אשתי נפגעה בפיגוע מאוד קשה. ואמרו לי שאין לה שום סיכוי לחיות", סיפר קלה על הפיגוע בשנת 2012 שבו נפצעה אישתו ציונה מאבנים שנזרקו על רכבה. "15 יום היא הייתה ללא הכרה, כולנו היינו סביבה. בא איזה רב מקובל ואמר 'ביום ה-15 היא תתעורר'. דיברתי עם הרופאים ואמרו לי 'אין סיכוי' - וביום ה-15 היא התעוררה".
 
בזמן שמשפחתו עוד מתאוששת מהאירוע הקשה, קלה גילה שהוא חולה בסרטן במיתרי הקול. "ארבע שנים לא הופעתי. הייתי על במה 50 שנה עם 33 אלבומים ואז חליתי במחלה הקשה שאני לא מאחל אותה לאף בן אדם בעולם. הייתי מנותק עם עצמי. לא הייתי בעולם הזה. לא האמנתי שאחזור לשיר. הרופאים לא האמינו. זה היה כל כך קשה. עם טיפולים כל כך קשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה