בארץ

בן כספית חושף את נתניהו: זה החשבון שהוא מצפה שנשלם

משפחת נתניהו ביקשה לאחרונה שהמדינה תשלם את חשבון הארנונה על מעונה הפרטי ברחוב עזה בירושלים, וזאת לאור העובדה שהנכס משמש כמעון הרשמי של ראש הממשלה בעת שבלפור עדיין נמצא בשיפוצים. היועמ"שית במשרד רה"ב סירבה
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
המחלוקת, כמו גם השיפוצים, במעון ראש הממשלה בבלפור נמשכים כבר מה שנדמה כעידנים והמריבה סביב התשלום על כך וכל היוצא בזאת לא נגמר. כעת, מתברר כי המחלוקת תתרחב וכעת תעסוק במעון הזמני של ראש הממשלה החוזר נתניהו ברחוב עזה בירושלים.
על פי חשיפה חדשה של העיתונאי בן כספית מתברר כי משפחת נתניהו הגישה בקשה רשמית לאחרונה, במסגרתה היא דורשת שהמדינה תשלם את חשבון הארנונה על אותו בית פרטי בירושלים, שמשמש כמעון רשמי זמני כשבלפור נמצא בשיפוץ. 
היועמ"שית במשרדו של ראש הממשלה, שלומית ברנע פרגו, דחתה את בקשת המשפחה. מטעם המשפחה נמסר כתגובה בעיתון 'מעריב' כי יש להבהיר שהם לא ביקשו החזרים אלא כי "המדינה צריכה להעמיד לרשות רה"מ מעון" וכי אותו מעון ברחוב עזה הוא "מעון הקבע" של נתניהו "וככזה, הוא זכאי לתשלומים במימון המדינה". 
השיפוץ בבלפור בא לצד זה שהתקיים באותו נכס פרטי של המשפחה ברחוב עזה, עליו אושרה הוצאה בסך של 300 אלף שקלים. כמו כן, הבחירה של המשפחה להתגורר שם מעוררת מחלוקת רבה בקרב השכנים, בדומה להחלטתו של ראש הממשלה לשעבר בנט להישאר בדירת משפחתו ברעננה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתם עוד תשמעו על השבחת הבית הזה שאליו עברו עפי דרישת המ
    השבחה שלישית 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה עברתם לירושלים לפני הבכירעות ? מה המגמה האמיתית? למה לא עברתם לבית של לפיד? קטן? הלו זה זוג למול זוג. אנחנו לא אמורים לממן את השרץ הקטן
    סגור
  • 1.
    בקיצור, עושה כל מה שדיבר נגדו בשנה וחצי האחרונות.
    גל 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והייתי עדין, זו לא הייתה ביקורת, אלא תקיפה ארסית, דה לגיטימציה והסתה מתמשכת.
    סגור
  • שיפוץ
    עמליה 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כרגיל מנצלים את קופת המדינה ללא רחם
    סגור