בארץ

קוקאין בסכומי עתק ונשק: המשטרה פשטה על הערים הערביות

בחיפושים שערכו הכוחות בערים רמלה,לוד,טירה ,טייבה וכפר קאסם, נמצאו מעבדות סמים, פרטי אמל"ח וסוגי סם שונים במתחמים שונים 
מערכת ice | 
רימון יד (צילום pexels)
המשטרה פעלה הבוקר (רביעי) במסגרת האסטרטגיה ההתקפית נגד מחוללי פשיעה בגזרת מחוז מרכז בערי המגזר הערבי. בחיפושים אותרו מטעני חבלה, פריטי אמל״ח שהוחזקו בניגוד לחוק וסמים מסוגים שונים במשקל של מאות גרמים.
 
במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות שמנהלת משטרת ישראל נגד עבירות של שימוש והחזקה לא חוקית של פרטי אמל"ח וסמים ,ערכו היום שוטרי מחוז המרכז חיפושים נרחבים במספר מתחמים בערים רמלה,לוד,טירה ,טייבה וכפר קאסם יחד עם לוחמי יס״מ ,מג"ב, סיירת האופנועים הארצית של אגף התנועה  ויחידת הכלבנים של המחוז.
 
בתוך כך, חשפו השוטרים במסגרת  מבצע "צעד 8" אמצעי לחימה מסוגים שונים ,חומרים שונים  החשודים כסם בכמויות של מאות גרמים וכן הורדו עשרות כלי רכב מהכביש.
 
כאמור, בחיפושים שערכו הכוחות בסיוע כלבני מחוז מרכז חשפו השוטרים ברמלה לפני זמן קצר מספר מטעני חבלה שהועברו להמשך מיצוי ראויות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, בתום  בחינה בשטח של חבלני המשטרה במחוז מרכז.

 
בנוסף , נתפסו במתחמים השונים בגזרת המחוז אמצעי לחימה כגון מחסניות, תחמושת וסמים מסוגים שונים כגון חשיש, קאנביס, קוקאין במשקל של מאות גרמים וכן נתפסה מעבדה שבה נתפסו עשרות בקבוקי מיץ גת.
 
מדובר בהישג מבצעי שהינו חלק מהאסטרטגיה ההתקפית שמנהל מחוז מרכז כנגד גורמי פשיעה, עד למיצוי מלוא חומרת הדין עמם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה