בארץ

גפני מתרברב: "לא יהיה שר אוצר שיגיד לי לא"

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני מונה הבוקר באופן רשמי ליו"ר ועדת הכספים (הזמנית) של הכנסת. גולדקנופף בא לברך
דוד זולדן |  1
משה גפני (צילום אתר הכנסת)
חבר הכנסת משה גפני נבחר היום ליו״ר ועדת הכספים הזמנית, במעמד מיוחד השתתפו חברי הכנסת ויו״ר הכנסת היוצא מיקי לוי שבירכו את גפני לרגל התפקיד אותו ימלא באופן קבוע אחרי הקמת הממשלה. 
יו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי: ״זו הוועדה החשובה ביותר, שקובעת את כל ההתנהלות הכלכלית של מדינת ישראל, גם ועדת משנה בוועדת חו"ב. ישבתי בוועדה הזו במצטבר 10 שנים, פה משפיעים ופה יש את טביעת האצבע, בסופו של דבר מגיעים לפשרה לטובת מדינת ישראל ואזרחיה״.
יו"ר הוועדה הזמנית, ח"כ משה גפני הודה לתומכיו: ״רוב ההצבעות בוועדה היו פה אחד, עשינו דברים, שיפרנו חוקים, החברים משני הצדדים היו בתוך העניין הזה״. גפני עדכן כבר על הדיון הראשון שיקיים בוועדה: ״אני מודיע מראש, שמעתי שהנגיד מתכוון להעלות את הריבית במשק, המשמעות היא שבעלי המשכנתאות ישלמו יותר כסף, אני מתכוון לקיים בזה דיון. אני רוצה להעלות גם את העלאת מחירי החלב לדיון. לא יהיה שר אוצר במדינת ישראל שיגיד לי לא לקיים דיונים בנושאים הקריטיים החברתיים, השייכים לכולם״.
עוד אמר גפני כי "צריך שכאן בוועדה נדע שזה מקום שונה ממקומות אחרים, כאן עובדים יחד, אופוזיציה וקואליציה, ועושים מה שטוב למדינת ישראל. כעת נצטרך להעביר העברות ועודפים שהתרכזו בכמות בלי מתקבלת על הדעת".
גם יו"ר יהדות התורה ח"כ יצחק גולדקנופף הנחשב ליריב מר של גפני הפתיע: "הרב גפני ידוע בניסיונו העשיר, במקצועיותו הרבה ובדאגתו לכלל החברה הישראלית. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד ובעז"ה נעבוד יחד למען תושבי מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מאמינה לגפני
    אן 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש היה בתפקיד הזה כל כך הרבה שנים ובעיקר דאג לסקטור שלו. איש כוחני וממשלה כוחנית,מדאיג מאןד
    סגור